Η μηχανική τετρακίνηση προσφέρει καλύτερο κράτημα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε εδάφη μειωμένης πρόσφυσης.
Το νέο Suzuki Swift, όπως είδαμε και από τη δικίνητη έκδοσή του είναι αρκετά ευκολοδήγητο και πρακτικό, έχοντας αστικό προσανατολισμό. Χαρακτηριστικά που εκφράζονται μέσω του κορυφαίου κύκλου στροφής για τα δεδομένα της κατηγορίας, των μαζεμένων διαστάσεων, της καλής περιμετρικής ορατότητας και την ευκολία στο χειρισμό που προσφέρουν τα μαλακά πηδάλια.
Αυτό που αλλάζει στην τετρακίνητη έκδοση, είναι η ρύθμιση της ανάρτησης που δείχνει πιο μαλακή και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, από τη μία εξυπηρετεί την άνεση σε ένα χωματόδρομο, αλλά από την άλλη δημιουργούνται περισσότερες κλίσεις σε ένα πιο γρήγορο στυλ οδήγησης. Βέβαια, η μηχανική τετρακίνηση θα προσφέρει καλύτερο κράτημα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο κακά τα ψέματα, ο κινητήρας των 82 PS, δεν αφήνει πολλά περιθώρια για σπορ οδήγηση.