• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
10 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Νέο Τesla Model 3 | Gadget-άμαξο 450 ίππων

67.705 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2021

Το Model 3 είναι ένα επαναστατικό μοντέλο στην ιστορία της αυτοκίνησης, καταθέτοντας το διαφορετικό τρόπο σκέψης και υλοποίησης της Tesla στις -ενδιαφέρουσες- μετακινήσεις…

Δεν είναι η πρώτη φορά που μπήκαμε σε ένα προχωρημένο αυτοκίνητο, όμως έτσι νιώσαμε… Eπίσης δεν είναι η πρώτη φορά που εντυπωσιαστήκαμε από την επιτάχυνση ενός ηλεκτρικού…Και πάλι όμως, η αίσθηση ήταν σαν να το κάναμε πρώτη φορά… Το Model 3 είναι ένα gadget με τροχούς από μια εταιρεία η οποία λογίζεται περισσότερο ως κορυφαία IT εταιρεία και όχι ως παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία. Το θετικό είναι πως τόσο ως gadget όσο και ως αυτοκίνητο εντυπωσιάζει και σε κερδίζει γρήγορα. Αρκεί να είσαι δεκτικός στην τεχνολογία και τις «ιδιαιτερότητές» του, για να καταλάβεις σύντομα πως τελικά δεν μιλάμε για ιδιαιτερότητες, αλλά για μια διαφορετική αυτοκινητιστική προσέγγιση.Και αυτό από μόνο του έχει τεράστιο ενδιαφέρον.


Αρχικά το Model 3 είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Tesla στην Ευρώπη, ενώ και στη χώρα μας μετρά ήδη 300 πωλήσεις από τις αρχές του χρόνου. Αυτό το κάνει όχι μόνο το δημοφιλέστερο μοντέλο στα ηλεκτρικά και Plug-In Hybrid αλλά και το δημοφιλέστερο μεσαίο μοντέλο της αγοράς. Η Tesla είπαμε πως δεν ακολουθεί σε τίποτα το «μοντέλο» άλλων κατασκευαστών αυτοκινήτου και αυτό είναι εμφανές σε όλα τα επίπεδα. Για την απόκτηση του Model 3 αρκεί μια επίσκεψη στην επίσημη σελίδα της εταιρείας, μια τυπική -με μικρές δυνατότητες επιλογής- διαμόρφωση, μια προκαταβολή 100 ευρώ και 2 μήνες υπομονή. Τόσο εύκολα, τόσο συγκεκριμένα και τόσο απλά, ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά σου, όπως ανοίχτηκε και σε εμάς και ας ήμασταν διαβασμένοι στο απαραίτητο briefing που μας έγινε σχετικά για τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του. Σκεφτείτε λοιπόν πως έχουμε να κάνουμε με ένα τελευταίας γενιάς gadget με τροχούς που κοστίζει στην έκδοση Long Range που δοκιμάζουμε από  54.990 ευρώ ή 48.990 με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά». H βασική τιμή της πισωκίνητης έκδοσης του Model 3 ξεκινά πληροφοριακά από τα 45.990 και 39.990 αντίστοιχα. Οι τιμές αυτές είναι καλές αναλογικά με αυτά που προσφέρουν και σίγουρα  «κινούνται» προς την σωστή κατεύθυνση εκφράζοντας την επιθυμία των ανθρώπων της Tesla και το πλάνο (Tesla Masterplan) που θέλει τη σταδιακή μείωση των τιμών για τα πιο εμπορικά της μοντέλα, η οποία θα προκύψει τόσο από τις πωλήσεις των ακριβότερων και πιο ειδικών της αυτοκινήτων, αλλά και την εξέλιξη και χρηματοδότηση των εξαρτημάτων και μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά. 


Eμφάνιση:  Κλασική Tesla αισθητική 
Το Model 3 είναι ένα μεσαίο σε διαστάσεις μοντέλο με μήκος στα 4.694 χλστ. και αν και εμφανισιακά παραπέμπει σε χάτσμπακ αμάξωμα, πρόκειται για σεντάν αφού το πίσω παρμπρίζ δεν ανοίγει μαζί με την -αυτόματη φυσικά- πόρτα του χώρου αποσκευών. Γενικά είναι ένα κομψό αμάξωμα που χαρακτηρίζεται από το χαμηλό του ύψος από το έδαφος (στα 140 χλστ.) το έντονα σφηνοειδές εμπρός του τμήμα και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειές του. Ουσιαστικά ακόμα και η οροφή του είναι γυάλινη, ενώ είναι ανθεκτική και ειδικά μελετημένη έτσι ώστε να μην υπερθερμαίνει αναλογικά την καμπίνα στην έκθεση του στον ήλιο. Με όλα τα παραπάνω και το επίπεδο δάπεδο που περιλαμβάνει ουσιαστικά τις μπαταρίες του, έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,23 Cd κάτι που προφανώς παίζει μεγάλο ρόλο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τόσο που ακόμα και οι ζάντες αλουμινίου του έχουν καλυφθεί με ειδικά αεροδυναμικά τάσια για να δώσουν και αυτές το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αυτονομίας. Κύρια χαρακτηριστικά του πάντως είναι το αιχμηρό εμπρός μέρος που παραπέμπει στο Model S και στα υπόλοιπα μοντέλα της Tesla, το χαμηλό παρμπρίζ και οι ανασηκωμένοι ώμοι στους πίσω τροχούς που προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό αν και η αισθητική του πίσω μέρους είναι αμφιλεγόμενη με το απότομο «κόψιμό» της για να θυμίζει κουπέ.

Η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντική για την Tesla.

Η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντική για την Tesla.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε