το Golf R είναι η πιο «καυτή» έκδοση του μικρομεσαίου χάτσμπακ μοντέλου της VW.

Oι επιδόσεις του VW Golf R των 310 ίππων είναι εκρηκτικές, ειδικά με την επιλογή Race του συστήματος παραμετροποίησης, που επεμβαίνει και στην ανάρτηση.

Υπέρ το δέον διακριτικό και το ανανεωμένο Golf R. Λογότυπα, τροχοί και εξατμίσεις ουσιαστικά φανερώνουν την ταυτότητα του κορυφαίου Golf.

Υπέρ το δέον διακριτικό και το ανανεωμένο Golf R. Λογότυπα, τροχοί και εξατμίσεις ουσιαστικά φανερώνουν την ταυτότητα του κορυφαίου Golf.

Υπέρ το δέον διακριτικό και το ανανεωμένο Golf R. Λογότυπα, τροχοί και εξατμίσεις ουσιαστικά φανερώνουν την ταυτότητα του κορυφαίου Golf.

Δοκιμή: Volkswagen Golf R

25.978 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2018)

Πίσω από το διακριτικό του παρουσιαστικό, το ανανεωμένο VW Golf R κρύβει επιδόσεις supercar, που μάλιστα είναι αξιοποιήσιμες από τον καθένα. Και αυτός είναι ο πραγματικός άσσος στο μανίκι του.

What is New
- Αισθητική αναβάθμιση
- Με 2,0 TSI 310 ίππων (+10)
- DSG κιβώριο 7 σχέσεων
- 0-100 σε 4,7 δλ
- Με 45.700 ευρώ

Mπορεί να… μην το δείχνει, αλλά το Golf R είναι η πιο «καυτή» έκδοση του μικρομεσαίου χάτσμπακ μοντέλου της VW με τον 2λιτρο TSI κινητήρα του να αποδίδει πλέον 310 άλογα. Λέγοντας «πλέον» αναφερόμαστε στα 10 έξτρα άλογα, που απέκτησε το κορυφαίο Golf στα πλαίσια του «φρεσκαρίσματος» όλης της σειράς του μαζί με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG (6άρι πριν) και μερικές διακριτικές αισθητικές πινελιές φρεσκάδας (κυρίως στα φώτα και στον προφυλακτήρα).

Το Golf R παραμένει πάντως άκρως διακριτικό. Υπέρ τω δέον για τους περισσότερους και μεταξύ μας έχουν ένα δίκιο. Βγάζοντας από την οπτική εξίσωση τις δύο δίμπουκες εξατμίσεις, τα σηματάκια R και τα μαύρα «αυτιά» των προφυλακτήρων χάνεις άνετα στοίχημα πως κάτω από το μπλε κουστούμι κρύβονται 310 άλογα, τετρακίνηση  4ΜΟΤΙΟΝ και καταιγιστικές επιδόσεις. Για κάποιους βέβαια αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα μιας και προτιμούν να είναι διακριτικοί πίσω από το τιμόνι ενός Q Car. Και το Golf R είναι ο ορισμός του είδους!
 
Από 45.050 ευρώ
Καιρό είχαμε να δούμε 3θυρο hot hatchback και το Golf R της δοκιμής μας ξύπνησε όμορφες μνήμες. Ως 3θυρο λοιπόν και με χειροκίνητο κιβώτιο η τιμή του είναι 45.050 ευρώ (27.204 προ φόρων). Με το DSG7 κιβώτιο η διαφορά είναι ελάχιστη (45.700 ευρώ) και σίγουρα θα ήταν η επιλογή μας και σίγουρα όχι μόνο για τα 145 ευρώ λιγότερα ετήσια τέλη κυκλοφορίας (296 αντί 441 ευρώ). Η 5θυρη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 46.250 ευρώ. Εδώ για το DSG7 κιβώτιο θα πληρώσει κανείς 1.600 ευρώ παραπάνω (ας είναι καλά το ορθολογικό φορολογικό μας σύστημα)…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green