Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι, το χιλιάρι με τα 60 άλογα καίει 5 λτ/100 χλμ
2.443 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2025)
Το VW Up! ήταν ο εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας στην κατηγορία των mini πόλης, με το λανσάρισμά του να γίνεται το 2011 και την παραγωγή να σταματά το 2023. Οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις του και ο οικονομικός κινητήρας το έκαναν γρήγορα δημοφιλές στους κατοίκους των αστικών κέντρων. Πόσο καλό είναι για αγορά μεταχειρισμένου, τώρα που τα πρώτα μοντέλα οδεύουν ολοταχώς προς τη 15ετία;
Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο VW Up! που εφοδιάζεται με τον εισαγωγικό χιλιάρη κινητήρα 60 ίππων.
Η ισχύς μπορεί να ακούγεται μικρή, ωστόσο έχει ως σύμμαχο τα 945 κιλά που ζυγίζει το αμάξωμα. Ως εκ τούτου, το μοτέρ επιταχύνει ικανοποιητικά το αυτοκίνητο στην πόλη και θα σας καλύψει στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει ως θετικό τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία κυμάνθηκε γύρω στα 5 λτ/100 χλμ κατά τη δοκιμή του μεταχειρισμένου μοντέλου.
Οι επόμενες εκδόσεις του VW Up! διαθέτουν τον turbo χιλιάρη TSI βενζινοκινητήρα με τα 90 άλογα, τον TGI κινητήρα 1 λίτρου που αποδίδει 68 άλογα, καθώς και τον ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων του VW e-Up! που εμφανίστηκε το 2013. Στην κορυφή βρίσκεται η «καυτή» εκδοχή που ονομάζεται Up! GTI, έχει TSI μοτέρ 115 ίππων και σαφώς πιο sport χαρακτήρα, χάρη στην πιο σκληρή ανάρτηση.
Οι κινητήρες του VW Up! είναι αξιόπιστοι και δεν προβληματίζουν τους ιδιοκτήτες με εκτεταμένες βλάβες και σοβαρές ζημιές. Παρόλα αυτά, οι εκδόσεις των εναλλακτικών καυσίμων, δηλαδή η ηλεκτροκίνητη και αυτή με μοτέρ φυσικού αερίου, χρειάζονται εξειδικευμένους τεχνικούς για τη συντήρησή τους. Επιπλέον, στην περίπτωση του ηλεκτρικού μοντέλου θα πρέπει να ελέγξετε την κατάσταση της μπαταρίας, ούτως ώστε να βεβαιωθείτε πως η αυτονομία της παραμένει όσο το δυνατόν πιο κοντά στα αρχικά νούμερα (245 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας όταν δοκιμάσαμε καινούργιο το e-Up! με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 32,3 kWh).