Στο δρόμο: Ανετο εκτός και εκτός δρόμου με ευχάριστη αίσθηση

14.654 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)
Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος του δίνουν το πλεονέκτημα να «σιδερώνει» τις όποιες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου.

Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος του δίνουν το πλεονέκτημα να «σιδερώνει» τις όποιες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου.

Δεν χρειάζεται αρκετός χρόνος πίσω από το τιμόνι του νέου CR-V για να εκτιμήσεις την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την άνεση στο δρόμο. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος του δίνουν το πλεονέκτημα να «σιδερώνει» τις όποιες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου.


Στον επαρχιακό δρόμο και αν ο οδηγός έχει… κέφια, θα του επιτρέψει να κινηθεί με ασφάλεια σε στροφοδιαδρομή χωρίς περιττές κλίσεις, ενώ ο συνδυασμός του καλού σε πληροφόρηση τιμονιού, της νέας, πιο εξελιγμένης τετρακίνησης και του υβριδικού συστήματος των 184 ίππων θα συνεργαστεί με τον βέλτιστο τρόπο, με μόνο ψεγάδι ένα ελαφρύ μπρουμήτιασμα στο απότομο φρένο, το οποίο είναι πάντως και αποδοτικό. Τέλος, η σφιχτή αίσθηση του τιμονιού από τη μία δίνει καλύτερο έλεγχο σε σβέλτα σημεία, αλλά από την άλλη απαιτεί και περισσότερη ενέργεια μέσα στην πόλη.

Τα επίπεδα της ηχομόνωσης είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας δουλεύει υπερωρίες στην επιλογή «Sport» ή στο «Normal» με το γκάζι βυθισμένο και τέλος σε off-road καταστάσεις, το ιαπωνικό SUV νιώθει σαν στο σπίτι του και το μόνο «φρένο» θα μπει από τα ασφάλτινα ελαστικά.
 

Η γνώμη μας

+ Κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, κιβώτιο, συναρμογή, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, τεχνολογικά συστήματα
- Τιμή, σκληρά υλικά

Το νέο Honda C-RV αναμφίβολα βελτιώθηκε εντυπωσιακά. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση για μεσαίο SUV και μία από τις κορυφαίες υβριδικές υλοποιήσεις, χωρίς να παραμελεί την οδηγική αίσθηση και τα off-road χαρακτηριστικά. Βέβαια τις εντυπώσεις αμβλύνει η αρκετά αλμυρή τιμή του και το φορολογικό καθεστώς στη χώρα μας λόγω δίλιτρου κινητήρα, παρά το ότι είναι υβριδικό.



 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Honda CR-V | Yβριδικό, 4x4 θηρίο που καίει σαν μικρό
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο σύγχρονο και φινετσάτο
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα και η στιβαρότητά του
Σελίδα 4Κινητήρας: Πολύ καλές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη οικονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο εκτός και εκτός δρόμου με ευχάριστη αίσθηση
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
OPEL