Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

14.650 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας* Honda CR-V e:HEV 184 PS
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.993
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Aμεσος ψεκασμός + αυτοφορτιζόμενο υβριδικό
Ισχύς Κινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 148/6.000
Ροπή Κινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 189/4.500
Συνδυαστική Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 184/-
Συνδυαστική Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 335/-
Κιβώτιο-Μετάδοση  
Τύπος κιβωτίου Αυτόματο / e-CVT
Κίνηση Μπροστά
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,7
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,4
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 187
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 6,6
Μέση δοκιμής (πραγματική) 7,3
Εκπομπές CO2* 151
Ρεζερβουάρ (λτ.) 57
*εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή Honda CR-V e:HEV 184 PS
ESP *
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 11
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (2 ζωνών)
Ηχοσύστημα/Οθόνη */έγχρωμη αφής 9'' με κάμερα όπισθεν
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου *18''
Προβολείς ομίχλης -
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 5 χρόνια
Έκδοση Elegance
Τιμή από (ευρώ) 57.400
Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Honda CR-V e:HEV 184 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 320 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 310 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,2
Υποβοήθηση Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Εμπρός/Πίσω (χλστ.) 1.612/1.638
Στροφές τιμονιού 2,2
Κύκλος στροφής (μ.) 11,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,6/70,5
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/60 R18
Μάρκα/Μοντέλο ελαστικών δοκιμής Dunlop Sport Maxx 050
Διαστάσεις-Χώροι* Honda CR-V e:HEV 184 PS
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.881
Κεφάλι οδηγού 142
Κεφάλι πίσω 92
Πλάτος εμπρός 1.475
Πλάτος πίσω 1.410
Πόδια πίσω 220
Χώρος αποσκευών (λτ.) 587
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.)* 4.706x1.866x1.684
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.700
*Οι μετρήσεις χώρων έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Honda CR-V | Yβριδικό, 4x4 θηρίο που καίει σαν μικρό
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο σύγχρονο και φινετσάτο
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα και η στιβαρότητά του
Σελίδα 4Κινητήρας: Πολύ καλές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη οικονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο εκτός και εκτός δρόμου με ευχάριστη αίσθηση
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
test center
OPEL