
To Lexus Sport Concept που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Πρώτη άφιξη αναμένεται να είναι το νέο LFR.
Η Toyota θεωρεί ότι στο μέλλον oι petrolheads θα αγαπήσουν τα υβριδικά supercars.
Θα βενζινοκίνητα supercars θα συνεχίσουν να προσφέρονται για καιρό ακόμη.
Πρώτη άφιξη αναμένεται να είναι το νέο LFR
Κακά τα ψέμματα, η Toyota είναι μια μάρκα που έχει γίνει συνώνυμη των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών συνόλων. Και μπορεί να έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στους δρόμους αυτοκίνητα πόλης με το πέμπτης γενιάς hybrid σύστημα των Ιαπώνων, ωστόσο η Toyota φαίνεται πως θέλει να κάνει το επόμενο βήμα και να λανσάρει επίσης υβριδικά supercars. Ήδη οι πληροφορίες αναφέρουν πως η Toyota ετοιμάζει ένα νέο supercar με όνομα LFR, το οποίο λέγεται πως θα είναι υβριδικό με V8 μοτέρ.
Η Toyota θεωρεί ότι στο μέλλον oι petrolheads θα αγαπήσουν τα υβριδικά supercars
Η εταιρεία ήδη κάνει νύξεις για το πώς τα υβριδικά θα μπορούσαν να προσελκύσουν τους petrolheads. Σε μια συνέντευξη στην Αυστραλία, ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Toyota Αυστραλίας, Sean Hanley, δήλωσε: «Αγωνιζόμαστε με υβριδικά αυτοκίνητα σε διαφορετικές διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού εδώ και καιρό, οπότε μην το αποκλείσετε». Ενώ είναι τεχνικά εφικτό να αναπτυχθεί ένα υβριδικό υψηλών επιδόσεων η Toyota πιστεύει ότι θα χρειαστεί χρόνος για να προσαρμοστεί στο κοινό σε αυτήν την ιδέα. «Είναι επιθυμητά; Νομίζω ότι με τον καιρό θα είναι» πρόσθεσε.
Θα βενζινοκίνητα supercars θα συνεχίσουν να προσφέρονται για καιρό ακόμη
Η Toyota λέγεται πως θα προσφέρει πολλά μοντέλα GR με υβριδικό κινητήριο σύνολο. Ο λόγος είναι ότι οι νέοι κανονισμοί εκπομπών ρύπων κάνουν πιο εύκολη τη συμμόρφωση των μοντέλων με τέτοιους κινητήρες. Ωστόσο, ο Hanley θεωρεί ότι τα supercars με κινητήρες βενζίνης με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δεν πρόκειται να αποτελέσουν σύντομα παρελθόν: «οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων θα υπάρχουν για πολύ, πολύ καιρό». Πρόσθεσε ότι οι άνθρωποι που αγοράζουν σπορ αυτοκίνητα εξακολουθούν να θέλουν τον ήχο ενός κινητήρα βενζίνης.