2 φωτογραφίες »

Ο εξελιγμένος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη της Porsche Taycan.

Κινητήρες μόνιμου μαγνήτη ή σύγχρονοι

47.506 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως και οι επαγωγικοί, και οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, διαθέτουν έναν ρότορα και έναν στάτη με μια σημαντική διαφορά ωστόσο. Ονομάζονται σύγχρονοι γιατί το μαγνητικό πεδίο του ρότορα είναι κλειδωμένο με εκείνο του στάτορα και ως εκ τούτου δεν παρουσιάζουν ολίσθηση. Επίσης ονομάζονται μόνιμου μαγνήτη γιατί σε αντίθεση με τους επαγωγικούς, διαθέτουν μαγνήτες από σπάνιες γαίες στους ρότορες, από όπου αντλούν και την ονομασία τους. Αυτές οι σπάνιες γαίες βελτιώνουν τον βαθμό απόδοσης του κινητήρα και μειώνουν τις ανάγκες ψύξης του, όμως ανεβάζουν το κόστος του και έχουν και πολιτική παράμετρο. Ελέγχονται σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα.

Ωστόσο ο κινητήρας μόνιμου μαγνήτη είναι ο καλύτερος σε βαθμό απόδοσης αυτή τη στιγμή στην αυτοκίνηση με βαθμό απόδοσης κοντά στο 95%. Μερικά παραδείγματα οχημάτων με κινητήρες μόνιμου μαγνήτη είναι η Jaguar i-Pace, το Nissan Leaf, το BMW i3 (παραλλαγή του κινητήρα μόνιμου μαγνήτη), το επερχόμενο VW id.3, η Porsche Taycan και άλλα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto