Κινητήρες: Πιο καλές οι επιδόσεις του Fiesta

    62.614 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2019)

    Τα τρία μοντέλα εφοδιάζονται με 1.000άρια τούρμπο μοτέρ τριών κυλίνδρων, με τη διαφορά πως σε αυτό του Micra, η τροφοδοσία γίνεται μέσω πολλαπλών ψεκασμών, εν αντιθέσει με των άλλων δύο που ο ψεκασμός είναι άμεσος.

    Στην πράξη αυτό δεν κάνει αισθητή διαφορά στον τρόπο λειτουργίας, καθώς από χαμηλές στροφές ο οδηγός θα δει απόκριση στο γκάζι, χωρίς κραδασμούς από τον κινητήρα και με ικανοποιητική ευρωστία στις μεσαίες στροφές. Από την άλλη αυτό που κάνει διαφορά είναι το 6άρι κιβώτιο που έχει το Fiesta, με την πιο πυκνή κλιμάκωση, γεγονός που του δίνει αβαντάζ πιο ψηλά, με αποτέλεσμα να έχει καλύτερες ρεπρίζ.

    Όσον αφορά στον τομέα της οικονομίας, το Fiesta έχει τη μικρότερη μέση κατανάλωση με 6,1 λτ./100 χλμ., ωστόσο αν παρασυρθείτε με το γκάζι θα δείτε τα νούμερα στο  να ανεβαίνουν. Πιο ισορροπημένο από αυτή τη σκοπιά το Micra με μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. και τέλος πιο απαιτητικό σε καύσιμο είναι το i20, που χρειάζεται 7,2 λτ./100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    skoda