• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

GP Γερμανίας: Καρμανιόλα!

Διαβάστηκε από 4312 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2019
 

Ο Χάμιλτον τερμάτισε 11ος και ο Μπότας τράκαρε 7 γύρους πριν το τέλος στον επετειακό εντός έδρας αγώνας της Mercedes. Πρώτος ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Φέτελ που εκκίνησε 20ος!

Η περιγραφή «χαμός στο ίσιωμα» είναι πολύ λίγη για να περιγράψει το τι συνέβη στην «καρμανιόλα» του GP Γερμανίας. Η βροχή που ερχόταν και έφευγε έκανε δύσκολη υπόθεση την επιλογή ελαστικών καθώς επίσης και την πρόσφυση των μονοθεσίων με καταστροφικά αποτελέσματα σε αρκετές περιπτώσεις. Η Mercedes γιόρτασε με τον χειρότερο τρόπο τον επετειακό εντός έδρας αγώνα της με την εγκατάλειψη του Μπότας και τον Χάμιλτον να παίρνει την 11η θέση της κατάταξης. 

Στην αντίπερα όχθη, η Ferrari και ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφεραν κάτι εξαιρετικά δυσκολο. Ο Γερμανός πιλότος κατάφερε να τερματίσει 2ος, ενώ εκκίνησε τελευταίος. 

Στα της πρωτοπορίας να σημειώσουμε πως ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την 7η νίκης της καριέρας του και τη δεύτερη νίκη της Red Bull Honda φέτος. Από εκεί και πέρα, ο Κβίατ επέστρεψε στο πόντιουμ με το μονοθέσιο της Toro Rosso από το 2016 και το GP Κίνας. Ας δούμε όμως πως εξελίχθηκε το συναρπαστικό φετινό GP Γερμανίας.

Εκπληκτική ήταν η εκκίνηση για τις δύο Ferrari: Ο Σαρλς Λεκλέρκ εκτινάθηκε από την δέκατη στην τέταρτη θέση, ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε μέσα σε μόλις 8 γύρους να περάσει από την 20η στην 7η θέση. Όμως η εξέλιξη για τον Μονεγάσκο ήταν κακή παρόλο που βρέθηκε έως και στη δεύτερη θέση της κατάταξης πίσω από τον Χάμιλτον. Στον 29ο γύρο υπήρχε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας που σταμάτησε να ισχύει τη στιγμή που ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών. Ο Λεκλέρκ είχε την ευκαιρία να αντεπιτεθεί και να μειώσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο ωστόσο στην τελευταία στροφή έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και κατέληξε με μικρή ταχύτητα πάνω στις διαφημιστικές πινακίδες. Τραγική ειρωνία το ότι πάνω στη Ferrari του Μονεγάσκου προσγειώθηκε μια πινακίδα για τα 125 χρόνια της Mercedes στους αγώνες που έκανε πολύ πιο δύσκολη την επαναφορά του μονοθεσίου σε συνδυασμό με το κόλλημα των πίσω τροχών στα χαλίκια. Στο ίδιο ακριβώς σημείο είχε έξοδο μετά από ένα γύρο και ο Χάμιλτον, τραυματίζοντας το ρύγχος της Mercedes-AMG. Ο Βρετανός μπήκε άμεσα στα πιτς περνώντας από το γκαζόν προς το διάδρομο των πιτς και γι΄αυτό δέχθηκε ποινή 5 δλ..
 
Με αυτά και με εκείνα στα μισά του αγώνα βρεθήκαμε με νέο σχήμα στην πρωτοπορία του γερμανικού grand prix. Πρώτος ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Χούλκενμπεργκ, τρίτος ο Μπότας, τέταρτος ο Αλμπον και πέμπτος ο Χάμιλτον. Οι δύο Mercedes προσπέρασαν διαδοχικά τον Χούλκενμπεργκ, ο οποίος είχε έξοδο στον 41ο γυρο στο… τρίγωνο των Βερμούδων της τελευταίας στροφής στο Χόκενχαϊμρινγκ.
 
Το μπέρδεμα έγινε μεγαλύτερο στον 47ο γύρο όταν πάνω στις αλλαγές πέρασαν πίσω από τον Ολλανδό, οι Στρολ και Κβίατ σε δεύτερη και τρίτη θέση. O Ρώσος επιτέθηκε στον Βελγο-καναδό λίγους γύρους μετά και πέρασε δεύτερος. Πίσω του καραδοκούσε ο Φέτελ, ο οποίος ξεκίνησε την επίθεση και επωφελούμενος το DRS προσπέρασε και τους δύο τερματίζοντας δεύτερος, όπως προαναφέραμε.
 
Δέκα γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο Χάμιλτον έκανε μια πιρουέτα στην 1η στροφή με μεγάλη ταχύτητα, γλιτώνοντας όμως τα χειρότερα, αν και έπεσε τελευταίος στον κατάταξη. Στον 57ο γύρο ήταν η σειρά του Μπότας να κάνει… ηρωική έξοδο στο ίδιο ακριβώς σημείο με τον ομόσταβλό και έπεσε με φόρα πάνω στα προστατευτικά καταστρέφοντας το μονοθέσιό του.
 
Ο Ρικιάρντο προδόθηκε από τον κινητήρα της Renault στον 15ο γύρο και εγκατέλειψε, ενώ τα κακά μαντάτα ήρθαν αργότερα και την Williams του Λάντο Νόρρις. Δύο γύρους πριν το τέλος μια επαφή με τον ¶λμπον στοίχισε στον Γκασλί το πτερύγιο του μονοθεσίου και τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.

Το ραντεβού με το παγκόσμιο πρωτάθλημα  Formula 1 ανανεώνεται για τις 4 Αυγούστου στην Ουγγαρία.

Δείτε παρακάτω την τελική κατάταξη του GP Γερμανίας: