• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

GP Ουγγαρίας: 90η pole για τον Χάμιλτον

2.489 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2020

Ο Λούις Χάμιλτον πήρε την ενενηκοστή pole position της καριέρας του & έριξε το ρεκόρ πίστας κατά 1 δλ. στο φετινό GP Ουγγαρίας. Διπλή έκπληξη για την Racing Point, απογοήτευση ξανά στην Ferrari.

Η πίστα του Ουγγαρόρινγκ φιλοξένησε πριν λίγη ώρα τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών, έκει όπου ο Βρετανός πιλότος της Mercedes επικράτησε όλων για 90η φορά στην καριέρα του, καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας, που κατείχε από την περσινή pole ο Φερστάπεν με 1:14.572, κατά περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο. Σημειώστε πως, τα χρονόμετρα σταμάτησαν στο 1:13.447 για τον πολυνίκη «πιλότο». 'Ενα κλικ πίσω του, ο teammate του, Βάλτερι Μπότας, που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:13.554 (+0,107 δλ. από τον Χάμιλτον).

Οι δύο «πιλότοι» της Racing Point, Λανς Στρόλ και Σέρχιο Πέρεθ, σκαρφάλωσαν σε τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα, στο grid, ενώ πίσω τους θα εκκινήσουν στον αυριανό αγώνα οι δύο Ferrari. Πέμπτη και έκτη θέση, λοιπόν, για τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Σαρλς Λεκλέρκ, την ίδια στιγμή που υπάρχουν ψίθυροι για την κατάσταση που επικρατεί στο εσωτερικό της ομάδας, καθώς η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει καλά για τους Ιταλούς.

Από εκεί και έπειτα, ο Μαξ Φερστάπεν έφερε στην έβδομη θέση του grid την Red Bull του, ενώ η πρώτη δεκάδα κλείνει με τα δύο μονοθέσια της McLaren των Λάντο Νόρρις και Κάρλος Σάινθ και τέλος τον Πιέρ Γκασλί με AlphaTauri.

Όσον αφορά στη ζώνη του αποκλεισμού, οι πιλότοι που ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές τους στο Q1 ήταν οι Κέβιν Μάγκνουσεν, Ντανίλ Κβίατ, Ρομάν Γκροζάν, Αντόνιο Τζιοβινάζι και Κίμι Ράικονεν, ενώ στο Q3 δεν πέρασαν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο, Τζώρτζ Ράσελ, Αλεξάντερ Αλμπόν, Εστεμπάν Οκόν και Νικολά Λατιφί.

Κλείνοντας, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για αύριο στις 16:10 ώρα Έλλαδος, όταν και θα εκκινήσει το Gran Prix Ουγγαρίας στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ.

Μέχρι τότε, παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά και τους χρόνους που «έγραψαν» οι οδηγοί όλων των ομάδων στα τρία σκέλη.