• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέμα μάρκετινγκ ή τεχνικά προβλήματα είναι ο λόγος καθυστέρησης του νέου Golf;

Γιατί αργεί το επόμενο VW Golf;

Διαβάστηκε από 3795 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/4/2019
 

Eδώ και καιρό γνωρίζαμε ότι φέτος ήταν η χρονιά του καινούριου Golf. Το όγδοης γενιάς μικρομεσαίο της VW όμως θα αργήσει λίγο να μας έρθει. Πού οφείλεται αυτό;


Το πλάνο μας και οι πληροφορίες από το εξωτερικό, από επίσημες ή ανεπίσημες πηγές ανέφεραν ότι, το 2019 είναι η χρονιά του νέου Golf. Το όγδοης γενιάς μικρομεσαίο της VW ήταν να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι ή και λίγο πριν και φυσικά να προλάβει να βγει στην αγορά μέσα στο 2019.

Οι υποψίες άρχισαν να μας μπαίνουν όταν μαθαίναμε σιγά σιγά ότι, μέσα στο 2019 δεν προβλέπεται οδηγική παρουσίαση του νέου Golf. Αυτό ήταν μια έκπληξη. Το ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο, είναι βεβαίως γνωστό, καθώς οι φωτογραφίες του –χωρίς καμουφλάζ πια- έχουν διαρρεύσει ήδη και τις είχατε δει και στο Auto Τρίτη, σε πρόσφατο τεύχος. Τι συμβαίνει λοιπόν;

Αυτό που μαθαίνουμε εμείς είναι ότι, η αρχική πρόθεση της VW να δώσει στην αγορά ένα μικρομεσαίο στην αιχμή της εποχής του δημιούργησε κάποια ζητήματα. Σε κάποιους τομείς η τεχνολογία που έχει χρησιμοποιηθεί λέγεται ότι είναι ιδιαίτερα υψηλή και προχωρημένη.

Εκτιμούμε ότι, αυτό αφορά κυρίως το εσωτερικό, όπου έχουμε ήδη αναφέρει ότι θα είναι έκδηλος ο ψηφιακός χαρακτήρας με δύο μεγάλες οθόνες ενώ και τα βοηθήματα είναι πολύ εξελιγμένα. Εκεί λοιπόν λέγεται ότι έχουν προκύψει οι λεγόμενες «παιδικές ασθένειες». Αυτό μάλιστα φέρεται να αναγνωρίζει και η VW σύμφωνα με δηλώσεις που έχουν κυκλοφορήσει στο διεθνή Τύπο. Ωστόσο, προς τα έξω βγαίνει ότι δεν είναι αυτά τα θέματα που πήγαν το Golf προς το 2020. Η εκδοχή που δίνουν οι ίδιοι είναι ότι η αλλαγή έχει γίνει για λόγους μάρκετινγκ και όχι για να θεραπευθούν τεχνικά θέματα.
 
Το αρχικό σχέδιο λοιπόν των Γερμανών, όπως οι ίδιο το περιγράφουν τώρα, προέβλεπε ένα φθινόπωρο του 2019 δομημένο ως εξής: να γίνει η πρεμιέρα του Golf στη Φρανκφούρτη και λίγο μετά, τον Οκτώβριο, να παρουσιαστεί επίσημα το I.D. neo, το πρώτο από την οικογένεια των ηλεκτρικών μοντέλων της. Η ατζέντα όμως άλλαξε και ήρθε το I.D. προς τη Φρανκφούρτη ως βασικό αστέρι της έκθεσης με το Golf  να πηγαίνει για πρεμιέρα τον Οκτώβρη, μόνο του, εκτός έκθεσης. «Έτσι θα πάρει απροβλημάτιστα όλη την προσοχή που του αξίζει» λένε οι πηγές. Αυτό βέβαια είχε ως συνέπεια να σπρώξει χρονικά το λανσάρισμα στις αγορές προς τα Χριστούγεννα.

Κι επειδή η VW θεωρεί ότι δεν θα την ευνοούσε να λανσάρει πριν τις γιορτές όταν οι πωλήσεις παραδοσιακά είναι μειωμένες, το πήγε κι εκείνη προς τις αρχές του 2020. Ενδιαφέρον θα είχε πάντως σίγουρα να μάθουμε τι είδους «θεματάκια» έβγαλε η προηγμένη τεχνολογία που έχει υιοθετηθεί.

Εσείς τι πιστεύετε; Δέχεστε την εκδοχή και την εξήγηση που δίνει η VW ή θεωρείτε ότι, η αλλαγή στο πλάνο έχει να κάνει με τεχνικές «παιδικές ασθένειες»;

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »