Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι

(10/11/2025)
Πολύ υψηλή αίσθησης ποιότητας αποπνέει η καμπίνα του BYD Sealion 7, που μας άφησε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένους με την διακόσμησή της.
5 Φωτογραφίες »

Πολύ υψηλή αίσθησης ποιότητας αποπνέει η καμπίνα του BYD Sealion 7, που μας άφησε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένους με την διακόσμησή της.

Καθαρό προβάδισμα σε εξοπλισμό & εικόνα εσωτερικού για BYD & Tesla


Αν συνηθίσεις τα ζητήματα εργονομίας (π.χ. λίγοι φυσικοί διακόπτες και μία οθόνη 15,4 ιντσών που ρυθμίζει τα πάντα), το Tesla Model Y Juniper μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ φιλικό για το χρήστη αυτοκίνητο.
5 Φωτογραφίες »

Αν συνηθίσεις τα ζητήματα εργονομίας (π.χ. λίγοι φυσικοί διακόπτες και μία οθόνη 15,4 ιντσών που ρυθμίζει τα πάντα), το Tesla Model Y Juniper μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ φιλικό για το χρήστη αυτοκίνητο.

Σε αυτοκίνητα των 46 plus χιλιάδων ευρώ να θεωρείτε δεδομένα εξοπλιστικά στοιχεία, όπως η τεχνολογία εισόδου χωρίς κλειδί, οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις για τα εμπρός καθίσματα και το αυτόματα ανοιγόμενο πορτ-μπαγκάζ.
 
Το AutoΤρίτη Test Center, πάντως, θα ψάξει το κάτι παραπάνω, που θα το βρει κυρίως στο BYD Sealion 7 και το Tesla Model Y Juniper. Στο πρώτο, δεν γίνεται να μη σταθούμε στην μεγάλη οθόνη των 15,6 ιντσών που περιστρέφεται και αλλάζει διάταξη (ορθογώνια ή κάθετη), ένα εφέ όχι τόσο ουσίας παρά εμφάνισης, μα και πάλι δίνει μία άλλη αίγλη στο αυτοκίνητο. Όσον αφορά το Tesla, η παρουσία μίας δεύτερης οθόνης 8 ιντσών για τον κλιματισμό των πίσω επιβατών είναι στοιχείο που βρίσκεις σε αυτοκίνητα πολύ υψηλότερου budget (σ.σ. σταθερή η minimal λογική με μία οθόνη στην εμπρός καμπίνα).
 
Το Volvo EC40, λοιπόν, μοιάζει... φτωχό απέναντι στα Sealion 7 και Model Y Juniper. H οθόνη των 9 ιντσών δείχνει να μην συμβαδίζει με την εποχή, αν και σίγουρα το όλο στήσιμο είναι αρκετά πιο εργονομικό για το χρήστη (υπάρχει πίνακας οργάνων, σε αντίθεση με άλλα Volvo, όπως το EX30). Λεπτομέρειες που επίσης κάνουν τη διαφορά, είναι πως δεν έχει πανοραμική κάμερα 360 μοιρών (έχει εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης), ούτε θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, όπως στα BYD και Tesla.

Αχανές πορτ-μπαγκάζ για το Tesla, χώρους για 5 στο BYD και... ερωτηματικό για το Volvo

Στο Volvo EC40 υπάρχει ένα ερωτηματικό για τους χώρους επιβατών του, εν αναμονή και των μετρήσεων του μοντέλου. Προς το παρόν αξιολογούμε το χώρο αποσκευών που ανακοινώνει η εταιρεία, ο οποίος είναι μισός σε σχέση με αχανές πορτ-μπαγκάζ του Tesla (404 έναντι 822 λτ.).
 
Για το Sealion 7 και το Model Y Juniper της μεγαλύτερης κατηγορίας υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία εσωτερικών χώρων, με το SUV της BYD να προσφέρει περισσότερη άπλα για τους πίσω, χάρη στο πολύ φαρδύ κάθισμά του, με πλάτος που ξεπερνά τα 140 εκ.. Στον «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι δεν βλέπουμε μεγάλες διαφοροποιήσεις. Κατά τα άλλα, εκτός του τεράστιου πορτ-μπαγκάζ το Tesla έχει πολύ μεγάλο Frunk στο καπό, όπου τα 116 λίτρα φτάνουν και περισσεύουν για όλα τα καλώδια της φόρτισης.

Σελίδα 1Ηλεκτρικό στα ίδια λεφτά: BYD Sealion 7, Tesla Model Y ή Volvo EC40;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Μπαταρίες - Επιδόσεις - Αυτονομίες
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά