• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
26 φωτογραφίες »

Honda HR-V Vs Mazda CX-30

55.165 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/12/2020

Οι Ιάπωνες το κάνουν με δικό τους τρόπο. Honda και Mazda εκπροσωπούνται στην κατηγορία των C-SUV, με τα HR-V και CX-30, μοντέλα compact διαστάσεων και με προηγμένους ατμοσφαιρικούς κινητήρες.


Τα δύο μοντέλα της ιαπωνικής αυτής αντιπαράθεσης αποτελούν δύο «διαφορετικές» προτάσεις στην πολυπληθή αγορά της crossover μικρομεσαίας κατηγορίας και το καθένα προσπαθεί με τον τρόπο του να κερδίσει το ενδιαφέρον των αγοραστών αυτής. Η μεταξύ τους μάχη πάντως έχει αρκετό ενδιαφέρον και αυτό γιατί και τα δύο αποτελούν πρεσβευτές δύο σημαντικών ιαπωνικών μαρκών, της Honda και της Mazda.

Το Honda HR-V βρίσκεται χρόνια στο «κουρμπέτι» με αρκετούς θαυμαστές, όντας το πιο μικρό σε διαστάσεις μοντέλο της κατηγορίας (με μήκος 4.335 χλστ.) και πολλές πρακτικές λύσεις. Με κόστος από 22.325 ευρώ είναι σαφέστατα πιο προσιτό από το ιδιαίτερο CX-30 των 28.003 ευρώ. Βέβαια με το τρέχον προωθητικό πρόγραμμα της Mazda, το CX-30 διαθέτει έκπτωση σε ετοιμοπαράδοτα μοντέλα έως 3.000 ευρώ, ισορροπώντας λίγο την κατάσταση. 

Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο το Mazda
Το HR-V ξεχωρίζει λόγω των compact διαστάσεων και σχεδιαστικά κινείται σε πιο συμβατικά μοτίβα. Ωστόσο κάνει άμεσα αισθητή την παρουσία του στην κατηγορία μέσω των λεπτομερειών του σφηνοειδούς συνολικά και δυναμικού αμαξώματός του. Από την άλλη, το επίσης compact CX-30 (μήκος 4.395 χλστ.) αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo της Mazda, συνδυάζοντας την κομψότητα και τον δυναμισμό. Όλα τα λεφτά είναι η χαρακτηριστική μάσκα, η α λα κουπέ κλίση της οροφής και τα πίσω φανάρια. Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση. 

Εσωτερικό χώροι: Πρακτικό και ευρύχωρο το HR-V, σε premium χνάρια το CX-30
Στην καμπίνα επιβατών του CX-30 είναι έκδηλη η premium υλοποίηση τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. H 8,8 ιντσών οθόνη είναι τοποθετημένη μέσα στο ταμπλό και ελέγχεται και με έναν πιεζοπεριστροφικό διακόπτη ανάμεσα στα καθίσματα. Από πλευράς χώρων, μπροστά κάθεται κανείς καταπληκτικά, όμως πίσω τα πράγματα δεν είναι σούπερ. Το ογκώδες τούνελ μετάδοσης και οι μειωμένες διαστάσεις δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτές του HR-V. To τελευταίο είναι και εξαιρετικά πρακτικό, με λύσεις όπως τα Magic Seats. Ποιοτικά παίρνει καλό βαθμό, με μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και καλή συναρμογή.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια