• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Hyundai i30 Fastback vs Opel Astra Sports Tourer vs Skoda Rapid Spaceback

Διαβάστηκε από 24817 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/9/2018
 

Βασίστηκαν στις συμβατικές τους εκδόσεις και αλλάζοντας στυλ έδωσαν έμφαση στην χρηστικότητα. To Hyundai i30 Fastback, το στέισον Opel Astra και το πεντάθυρο Skoda Rapid μας λένε το δικό τους story…

Και τα τρία μοντέλα της παρουσίασης προέρχονται από την εξέλιξη της πρώτης τους έκδοσης. Η Hyundai «πάτησε» στην χάτσμπακ έκδοση του i30 για να προσφέρει την 5θυρη με κουπέ χαρακτηριστικά εκδοχή Fastback. Η περίπτωση του Opel Astra είναι πιο… κλασική με την στέισον βάγκον έκδοση να είναι η συνηθισμένη επιλογή των κατασκευαστών για ένα μικρομεσαίο με αυξημένη πρακτικότητα. Το Skoda Rapid το γνωρίσαμε πρώτα ως σεντάν για να προκύψει αργότερα σε χάτσμπακ 5θυρη έκδοση Spaceback, όντας το πρώτο μικρομεσαίο του είδους μοντέλο της τσέχικης φίρμας. Κοινός παρονομαστής πάντα η χρηστικότητα και η πρακτικότητα, πασπαλισμένες με στυλ.

Τολμηρή ιδέα, εξαιρετική υλοποίηση για το i30 Fastback
Το μήκους 4.455 χλστ. i30 Fastback είναι μακρύτερο κατά 115 χλστ. από το χάτσμπακ, αλλά και πιο χαμηλό κατά 30 χλστ., με το μεταξόνιο και το πλάτος να παραμένουν ίδια. Το πίσω μέρος, που είναι και το πιο χαρακτηριστικό, κερδίζει τις εντυπώσεις μαζί με την κλίση της οροφής που «σβήνει» όμορφα πάνω στην ενσωματωμένη αεροτομή της πίσω πόρτας. 

Πιο… μπαμπάτσικο σε μήκος το Opel Astra Sports Tourer (4.702 χλστ.) δείχνει να ικανοποιεί ισόποσα τη λογική με το συναίσθημα καταφέρνοντας να έχει μια ξεχωριστή σκηνική παρουσία για τα στέισον δεδομένα. Η οροφή που «κατηφορίζει» ελαφρώς, η λωρίδα χρωμίου που ξεκινά από εμπρός και καταλήγει έως πίσω και η έντονη γραμμή στο πλάι συνθέτουν ένα δυναμικό σε σχεδίαση και αεροδυναμικό σύνολο.

Την πλέον διακριτική παρουσία έχει το μήκους 4.304 χλστ Rapid Spaceback, που κινείται στην συμβατική λογική ενός χάτμσπακ μικρομεσαίου και κυκλοφορεί με μια ελαφριά ανανέωση στην εμφάνιση, αλλά κυρίως με 1,0 TSI κινητήρα (αντί 1,2 TSI).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • St

    για μενα..αυτό τον καιρό και νομιζω για αρκετα ακομη..μεχρι τα 18 χιλιαρικα..μονο το Χιουνται φαστμακ και .η Τζιουλεττα υπάρχουν.... αληθεια θα ηθελα να μου πει καποιος τι άλλο καλυτερο θα μπορουσε καποιος να αγορασει….

      10
  • St

    john@ τα μεγκαν και το ..λεον ξεχασε τα...για μενα ουτε να τα κοιτάξεις, επειδή εχουν 2 χιλιαρικα φτηνοτερα; Αν δεν σε ενοχλεί ο τρικυλυνδρος 1.0 λιτρο του Χιουνται , και δεν μπορεις να δεις τον 4κυλιδρο αμεσο ψεκασμο με τα 140 άλογα..αλλά κοστιζει γυρω στα 22 χιλιαρικα τοτε ..κοιταξε το σοβαρα...για μενα όμως η πρωτη επιλογή είναι η Τζιουλέττα… ΦΑνταστικο αμαξι..εχει 8 χρονια στην παραγωγή , με συνεχείς βελτιώσεις ποιοτητας επειπεδου πρεμιουμ,,(εχει ιδιους προμηθευτες με την Αουντι και ηλεκτρικα μααργκετι-μαρελι) ..εχει όμως κινητηρα με Εμεσο΄ψεκασμο 1.4 λιτρα με 120 άλογα και 20,5 κιλά ροπη , 6 ταχύτητες... αν θελεις αμεσο (μουλτιαιρ) ψεκασμο και 140 αλογα τοτε κοστιχει λιγο πανω από τα 20 χιλιαρικα.. Η τζιουλεττα..μη διστάζεις για τους χωρους ..350 λιτρα δεν είναι και λιγα για σπορ αμαξι...στην τελικη παρε και μπακαζι οροφής... Αγορα που θα καμαρωνεις δεν θα το μετανιώσεις ποτέ..και μη τσιμπας πως δηθεν βγαζουν ζημιες..αυτά τα λενε οι ασχετοι….

      6
  • St

    δηλ , συγχρονο αμεσου ψεκασμού κινητήρα...θα προτιμουσα τον 4κυλινδρο, αλλά με τον 3κυλινδρο και με την μεσαια εκδοση εξοπλισμού προσφερετα με περεταίρω εκπτωση 1000 ευρω( γυρω στα 18,000 ευρω), ανεξαρτητηπισω αναερτηση, 4 δισκόφρενα , χωρους ,ποιοτητα κατασξευήςκαι ομοεφο...δυστυχως μεχρι τωρα δεν ειδα να κυκλοφορουν στους δρομους..δυστυχως άλλη μια αποδειξη πως οι νεοέλληνες όχι μονο δεν ξερουμε να οδηγούμε αλλάδεν ξερουμε ουτε να αγοράζουμε.... αγοράζουμε ασχηγμα αυτοκίνητα με παροχυμενες πισω αναρτησεις

      6
  • St

    john@ χα.... εχω ψηστεί..και θα την παρω την Ιταλίαδα πολύ συντομα..τις επόμενες μερες..στο κοκκινο χρωμα..που της ταιριαζει…!

      4
  • St

    Τι να λέμε τωρα, η ΧΙουνται με το φαστμπακ είναι κορυφή ..και μακραν πολύ μπροστα από τον ανταγωνισμό.....

      4
  • john

    st Με βλεπω μαλλον για τζουλιετα.Το χω καψουρα αυτο το αυτοκινητο αλλα ψιλο εκανα πισω λογω χωρων. Λενε πως θα ανανεωθει αλλα περισσοτερα δεν γνωριζω.Παντως και το ηδη υπαρχων ειναι εξαιρετικη επιλογη!

      3
  • St

    john@ η νεα πισωκινητη Τζιουλεττα θα εμφανιστεί μετά από 2 χρόνια σύμφωνα με το χρονογραμμα των Ιταλών ..αλλά θα είναι πιο ακριβή....Μη διστάζεις , σε λιγο δεν θα υπάρχουν τετοια αυτοκίνητα ..θα μας κατακλίσουν τα SUV και τα ..ηλεκτρικά...Νομίζω πως η τιμή της είναι πολύ χαμηλή γιαυτα που προσφέρει!!! Μη ξεχνάς το DNA που έχει και το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2...και την ομορφιά της!!! θα είναι στην παραγωγή τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμη..μη μπλέκεις με πισω ημιάκαμπτους άξονες....σε άσχημα αυτοκίνητα!

      2
  • St

    john@..να δεις στη Τζιουλεττα , τις μεγαλύτερες επιφανειςα στις διακοπλακες...μπροστα και πίσω..τι να λεμε για τα ταμπουρα που εχει το Μεγκαν και το λεον…! και τα αλουμινένια ψαλιδια στη πισω ανάρτηση.... να την δεις πως είναι σχεδιασμενη ..θα παθεις…. μονο και μονο για την πισω αναρτηση ..και για το γρηγορο τιμονι της ( 2 στροφες ακρη με ακρη) απολαυση ..ασφαλεια ..ανεση ..σιγουρια ευχαριστηση ..πρειστιζ…. με 18 χιλιαρικα...είναι τζαμπα!!!!

      2
  • john

    st-> Θεωρω fastback επισης και γω κορυφη,και την τζουλιετα ενα απ τα πιο ομορφα αυτοκινητα με λιγο λιγοτερους χωρους.Αν σε βολευει η ιταλιδα παρτην.Αν οχι παρε fastback.Επομενες επιλογες ειναι το Leon και το Megane.θα βρεθω και γω σε λιγους μηνες στο ιδιο δίλημμα για αγορα αυτοκινητου και πιστευω πως αυτες τις 4 επιλογες ειναι οτι καλυτερο σ αυτη τη κατηγορια.Και σ αυτα θα παω να κανω τεστ drive για να βγαλω αποφαση.Ειναι Νεανικα,σπορ,ομορφα αυτοκινητα με καλους κινητηρες και καλη αξιοπιστια.