Το πίσω μέρος του Hyundai i30 Fastback κερδίζει τις εντυπώσεις μαζί με την κλίση της οροφής που «σβήνει» όμορφα πάνω στην ενσωματωμένη αεροτομή της πίσω πόρτας.

Χάρη στην ευρωστία του κινητήρα, αλλά και το χαμηλό του βάρος, το Skoda Rapid Spaceback καταφέρνει να είναι το πιο σβέλτο και το πιο οικονομικό σε κατανάλωση σε αυτή την παρέα.

Kινητήρες: Δυνατό i30, ραφιναρισμένο Astra, οικονομικό & σβέλτο Rapid

37.644 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2018)

Ακολουθώντας τη μόδα, οι βασικοί κινητήρες των μοντέλων της συγκριτικής αυτής παρουσίασης είναι 3κύλινδροι, 1.000άρηδες. Ο T-GDi του Hyundai i30 Fastback είναι ο ισχυρότερος (120 άλογα) και σε συνδυασμό με το 6άρι, σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο κινεί επαρκώς το κορεάτικο μοντέλο. Είναι όμως λίγο τραχύς και στην πράξη τσιμπάει σε κατανάλωση. Αντίθετα o 1,0 Εcotec του Astra Sports Tourer, όπως τον έχουμε γνωρίσει στη χάτσμπακ έκδοση, αποδίδει 105 άλογα και χάρη στον αντικραδασμικό του άξονα είναι ο πλέον πολιτισμένος. Όντας εύρωστος από χαμηλά συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο. Τις καλύτερες επιδόσεις, αλλά και την χαμηλότερη κατανάλωση εμφανίζει το Rapid Spaceback μιας και ο 1,0 TSI των 110 ίππων είναι υπεραρκετός για τα μόλις 1.105 κιλά του αμαξώματος. Αρκετά πολιτισμένος και ελαστικός ο κινητήρας, συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw