Τα δύο SUVάκια της Fiat έχουν κοινό mild hybrid σύνολο που λόγω τεχνολογίας (ο ηλεκτροκινητήρας είναι εντός του κιβωτίου) μπορούν σε συγκεκριμένες αστικές περιστάσεις να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά, προς όφελος της κατανάλωσης.
'Ανετο μέσα & έξω από την πόλη το Grande Panda, πιο «σφιχτό» & ευέλικτο για τον όγκο του 600
Το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο των mild hybrid B-SUV της Fiat σίγουρα είναι μία παράμετρος που θα εκτιμήσει ο μέσος οδηγός. Στην περίπτωση του Grande Panda συνδυάζεται με αρκετά καλά επίπεδα άνεσης, χάρη στη μαλακή του ανάρτηση που αντιμετωπίζει με αποτελεσματικότητα τα περισσότερα «κατσαρά» σημεία στους ελληνικούς δρόμους. Σχετικά πιο «σφιχτό» πάτημα έχει το Fiat 600, που το νιώθεις περισσότερο ευχάριστο στο δρόμο. Σε αυτό συμβάλλει και η παρουσία των paddles πίσω από το τιμόνι, για χειροκίνητες αλλαγές των ταχυτήτων. Τα πολύ καλά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,6 μ.) είναι στοιχείο που κρατάμε, ενώ και στα δύο μοντέλα η ικανότητα να κινηθούν άφοβα σε πατημένες διαδρομές δίνει ελεγχόμενο off-road χαρακτήρα.
Η γνώμη μας
Μας έχει καλομάθει η Fiat στα μοντέρνα και όμορφα σε εμφάνιση αυτοκίνητα, με το Grande Panda και το 600 να ακολουθούν πιστά και με συνέπεια αυτή την πετυχημένη συνταγή. Το πιο χαμηλό κόστος απόκτησης ξεχωρίζει με το Fiat Grande Panda, ενώ στο 600 έχεις ένα αυτοκίνητο με πιο πλήρες πακέτο εξοπλιστικών παροχών, τουλάχιστον όταν συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις τους. Ανεξαρτήτως τελικής επιλογής, πάντως, έχουμε ένα κινητήριο σύνολο με αυτόματο κιβώτιο που θα κάνει σημαντικό «σκόντο» στα ετήσια βάρη της κατανάλωσης.