• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ψηφιακή πρόταση ανεξάρτητων σχεδιαστών δίνει μια πρώτη γεύση για το πως θα δείχνει το μελλοντικό ισχυρό Hyundai i20 N.

«Καυτό» Hyundai i20 N

Διαβάστηκε από 9878 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/7/2017

Με το νέο Hyundai i30 N να είναι προ των πυλών έχουν φουντώσει οι φήμες που θέλουν την κορεάτικη φίρμα να λανσάρει την κορυφαία N έκδοση και για το μικρό της i20. Πως σας φαίνεται;

 
Το i20 παρόλο που βρίσκεται ένα σκαλοπάτι πάνω από τη βάση της γκάμας των μοντέλων της Hyundai, επιλέχθηκε από τους Κορεάτες για να εκπροσωπήσει τη φίρμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ως εκ τούτου φαίνεται πως οι άνθρωποι της μάρκας έχουν επενδύσει στην εξέλιξη του μικρού της μοντέλου, κάτι που εύκολα μπορεί να οδηγήσει στο συμπέρασμα πως δεν απέχει πολύ το λανσάρισμα της κορυφαίας N έκδοσης του μοντέλου.

Στο φως της δημοσιότητας ήρθε λοιπόν, μια ψηφιακά επεξεργασμένη πρόταση από ανεξάρτητους σχεδιαστές για το πώς θα δείχνει το επερχόμενο Hyundai i20 N. Αισθητικά, παρατηρούμε τον  νέο προφυλακτήρα με μεγάλους αεραγωγούς στον πρόβολο και το χαρακτηριστικό λογότυπο N που φιλοξενείται στο άνω άκρο της εξαγωνικής κυψελοειδούς γρίλιας.
 

Πέραν αυτού, το ίδιο λογότυπο κάνει την εμφάνισή του και στα φτερά του κορεάτικου μικρού, συνθέτοντας μια σπορ εικόνα σε συνδυασμό με τα πλαϊνά μαρσπιέ και τις πεντάκτινες μεγάλων διαστάσεων ζάντες αλουμινίου. Το πάζλ των αισθητικών βελτιώσεων ολοκληρώνεται με τη διχρωμία της οροφής και την πίσω κολώνας του αμαξώματος, που παραπέμπει σε ανταγωνιστικά μικρά μοντέλα.

Όσον αφορά στην «καρδιά» του ισχυρού i20 N, κάτω από το καπό του θα κρύβεται μια βελτιωμένη έκδοση του τετρακύλινδρου turbo T-GDI βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ., που συναντούμε και στον μεγαλύτερο αδελφό Tucson (διαβάστε τη δοκιμή του Tucson 1,6 λτ. με 177 PS), με απόδοση κοντά στα 200 άλογα. Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους δύο εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται ο εξοπλισμός του με 7άρι DCT αυτόματο διπλού συμπλέκτη και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Τέλος, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το επερχόμενο Hyundai i20 N αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2019, ερχόμενο να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Volkswagen Polo GTI, Ford Fiesta ST, Peugeot 208 GTi και Toyota Yaris GRMN. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;