ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινέζικα αυτοκίνητα: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη με 5,4% μερίδιο αγοράς

(24/6/2025)
Κινέζικα αυτοκίνητα: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη με 5,4% μερίδιο αγοράς

Αύξηση πωλήσεων για τα κινέζικα αυτοκίνητα 85% σε σχέση με τον περσινό Μάιο.
Εντυπωσιακή εκτόξευση της Chery -Σημείωσε αύξηση 900% και 7.963 πωλήσεις.
Η MG Motor παρέμεινε πρώτη ανάμεσα στα κινεζικά brands για το πεντάμηνο του 2025.
Το μερίδιο των EV υποχώρησε στο 29% ενώ τα hybrid εκτοξεύτηκαν κατά 991%.

autotriti team

Αύξηση πωλήσεων για τα κινέζικα αυτοκίνητα 85% σε σχέση με τον περσινό Μάιο

Ιστορικό υψηλό σημείωσαν τα κινέζικα αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά τον Μάιο του 2025, κατακτώντας μερίδιο 5,4% και καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων 85% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce, οι συνολικές ταξινομήσεις ξεπέρασαν τις 60.000, σε μια αγορά που γενικά κινήθηκε οριακά ανοδικά, μόλις κατά 1,3%.

Εντυπωσιακή εκτόξευση της Chery -Σημείωσε αύξηση 900% και 7.963 πωλήσεις

Στην κορυφή της κινεζικής ανόδου βρέθηκε η BYD, η οποία πρόσθεσε πάνω από 10.000 πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας συνολικά τις 13.580 μέσα στον μήνα. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε το νέο μεσαίο SUV Seal U, κυρίως στην έκδοση plug-in hybrid. Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η εκτόξευση της Chery, η οποία σημείωσε αύξηση 900% και έφτασε τις 7.963 πωλήσεις, χάρη στα brands Jaecoo με το Jaecoo 7 SHS και Omoda που λανσαρίστηκαν πρόσφατα στην Ευρώπη.

Η MG Motor παρέμεινε πρώτη ανάμεσα στα κινεζικά brands για το πεντάμηνο του 2025

Η MG Motor, θυγατρική της SAIC, παρέμεινε πρώτη ανάμεσα στα κινεζικά brands, τόσο για τον Μάιο όσο και για το πεντάμηνο του 2025, με 126.493 συνολικές πωλήσεις. Μόνο τον Μάιο κατέγραψε αύξηση 27% και έφτασε τις 26.855 μονάδες, με το μικρό μοντέλο MG3 να πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις και να φτάνει σχεδόν τις 6.300 μονάδες.

Το μερίδιο των EV υποχώρησε στο 29% ενώ τα hybrid εκτοξεύτηκαν κατά 991%

Η δυναμική της κινεζικής παρουσίας συνοδεύεται από σημαντικές αλλαγές στη στρατηγική τους λόγω των επιπλέον δασμών που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Νοέμβριο του 2024 στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το μερίδιο των EV υποχώρησε στο 29% από 41% πέρυσι τον Μάιο, ενώ οι πωλήσεις των plug-in hybrid εκτοξεύτηκαν κατά 874%, και των full hybrid κατά 991%, με τάσεις περαιτέρω ενίσχυσης. Παράλληλα, τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα μοντέλα, αν και εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό ποσοστό, χάνουν σταθερά έδαφος. Το 29% των κινεζικών πωλήσεων στην Ευρώπη αφορούσε πλέον βενζινοκίνητα οχήματα, έναντι 45% τον Μάιο του 2024. Η MG κυριάρχησε σε αυτή την κατηγορία, ενώ η ιταλική DR Motor συνέβαλε σημαντικά, μέσω διανομής κινεζικών μοντέλων στην Ιταλία.

Η στροφή προς υβριδικά και plug-in μοντέλα φαίνεται πως είναι μονόδρομος για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία τόσο από πλευράς κανονισμών όσο και από τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

ford
ford
KGM