Ξεκίνησε η παραγωγή του ανανεωμένου Volkswagen Golf

3.396 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2024)
Ξεκίνησε η παραγωγή του ανανεωμένου Volkswagen Golf

- Φρεσκαρισμένο εξωτερικό και φωτιζόμενο λογότυπο.
- Δύο οθόνες στην καμπίνα και πιο έξυπνο.
- Βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδικό.

Έβαλε μπροστά η Volkswagen

Στην παραγωγή βρίσκεται και επίσημα το ανανεωμένο Volkswagen Golf 8ης γενιάς, με το πρώτο μοντέλο να βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της μάρκας στην πόλη Wolfsburg της Γερμανίας. Σχεδόν 50 χρόνια μετά από τότε που κατασκευάστηκε η πρώτη σειρά Golf στο εν λόγω εργοστάσιο, το πρώτο ανανεωμένο Golf 8ης γενιάς... ήρθε στη ζωή στις 12 Απριλίου του 2024, έχοντας μπλε χρώμα.

Φρεσκαρισμένο εξωτερικό και φωτιζόμενο λογότυπο

Το ανανεωμένο Golf σε όλη την γκάμα των εκδόσεων θα έχει ακόμη πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους ξανά μέσω μιας λεπτής φωτιζόμενης μπάρας, η οποία διακόπτεται από το έμβλημα της μάρκας. Μάλιστα το τελευταίο έχει τη δυνατότητα να φωτίζεται, όπως μαρτυρούν οι εικόνες. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι επίσης ανασχεδιασμένος, σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στις R-Line, GTI και GTE, η γρίλια είναι μεγαλύτερη.

Δύο οθόνες στην καμπίνα και πιο έξυπνο

Στην καμπίνα του ανανεωμένου Golf, στις βασικές εκδόσεις, έχει οθόνη αφής τύπου τάμπλετ 10,4 ιντσών, η οποία θα αυξάνεται στις 12,9 ίντσες στις πιο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις. Από κει και πέρα ο προσαρμόσιμος πίνακας ελέγχου είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών. Παράλληλα οι λάτρεις της τεχνολογίας θα εγκρίνουν τη νέα ικανότητα του Golf να οδηγείται μέσα και έξω από χώρους στάθμευσης χρησιμοποιώντας smartphone.

Βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδικό

Στους κινητήρες, η  γκάμα ξεκινάει με τον 1,5 λίτρων eTSI ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης ο οποίος έρχεται σε δύο ιπποδυνάμεις (115 και 150 ίππους) συνδυασμένος με 7τάχυτο DSG κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς. Το εν λόγω μοτέρ είναι διαθέσιμο και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά χωρίς την ήπια υβριδική υποβοήθηση. Οι Plug-in υβριδικές επιλογές είναι εκ νέου παρούσες. Το βασικό eHybrid διατηρεί τα 204 άλογα, ενώ το πιο σπορ GTE αύξηση τη... δυναμική του στα 272 άλογα (+27) όντας αμφότερα συνδεδεμένα με ένα DSG έξι σχέσεων και κίνηση μπροστά. Τα PHEV αυτοκίνητα εξοπλίζονται πλέον με μπαταρία 19,7 kWh (από 10,6), αυξάνοντας έτσι την ηλεκτρική αυτονομία από τα 61 χιλιόμετρα στα 100 χιλιόμετρα. Το diesel συνεχίζει να δίνει το παρών και μετά το facelift, χωρίς ωστόσο καμία αλλαγή. Ο βασικός 2.0 TDi (116 άλογα) συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο, ενώ στην έκδοση των 150 ίππων με το 7άρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αμφότερες οι εκδόσεις είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες. Το ανανεωμένο Golf GTI από την πλευρά του έρχεται ακόμα πιο ισχυρό αφού πλέον... τρέχει με 265 άλογα, αντί για 245 του προηγούμενου μοντέλου. Το GTI έρχεται μόνο με το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
skoda