Επίσημη πρεμιέρα για το ανανεωμένο Volkswagen Golf!
20 Φωτογραφίες »

Επίσημη πρεμιέρα για το ανανεωμένο Volkswagen Golf!

27.352 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2024)

- Φρεσκαρισμένο εξωτερικό και φωτιζόμενο λογότυπο.
- Παραδοσιακά μπουτόν στην καμπίνα και 10άρα οθόνη στη βασική.
- Με αυξημένη αυτονομία τα PHEV, ισχυρότερα τα GTE και GTI.
- Την άνοιξη στην Ευρώπη.

Το τελευταίο Golf με κινητήρες καύσης

Το ανανεωμένο Volkswagen Golf έκανε πρεμιέρα, όντας το τελευταίο που θα εξοπλίζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν δώσει τη σκυτάλη στην ηλεκτρική νέα γενιά. Το φρεσκαρισμένο best-seller μικρομεσαίο ήρθε με αλλαγές στο εξωτερικό, παραδοσιακά μπουτόν στην καμπίνα, αλλά και αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων από την οποία ξεχωρίζει το Plug-in υβριδικό σύνολο με μεγάλη αυτονομία.

Φρεσκαρισμένο εξωτερικό και φωτιζόμενο λογότυπο

Μπαίνοντας απ' ευθείας στο ζουμί του ανανεωμένου Volkswagen Golf, το μοντέλο έλαβε μικρές αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση, τις οποίες είχαμε δει νωρίτερα από τις εικόνες που είχαν διαρρεύσει. Το ανανεωμένο Golf σε όλη του την γκάμα των εκδόσεων θα έχει ακόμη πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους ξανά μέσω μιας λεπτής φωτιζόμενης μπάρας, η οποία διακόπτεται από το έμβλημα της μάρκας. Μάλιστα το τελευταίο έχει τη δυνατότητα να φωτίζεται, όπως μαρτυρούν οι εικόνες. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι επίσης ανασχεδιασμένος, σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στις R-Line, GTI και GTE, η γρίλια είναι μεγαλύτερη. Από κει και πέρα νέα σχέδια υπάρχουν και για τις ζάντες. Σ το πίσω μέρος του ανανεωμένου Golf φαίνεται πως θα υπάρχουν νέα γραφικά στα φώτα με νέο σχήμα και μέγεθος. Στην περίπτωση του GTI, χαμηλά βλέπουμε ξανά τις δύο στρογγυλές «μπούκες» της εξάτμισης, ενώ το χαρακτηριστικό ολόγραφο όνομα της έκδοσης έχει πάρει θέση στην πόρτα κάτω από τη βάση του πλαϊνού καθρέπτη. Οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας εισάγουν επιπλέον και νέα χρώματα στην παλέτα του Golf.

Παραδοσιακά μπουτόν στην καμπίνα και 10άρα οθόνη στη βασική

Στην καμπίνα του ανανεωμένου Golf, η πρώτη βασική αλλαγή είναι η αντικατάσταση των ευαίσθητων στην αφή μπουτόν που βρίσκουμε στο τιμόνι με παραδοσιακά κουμπιά που χρειάζονται πάτημα. Από κει και πέρα, στις βασικές εκδόσεις το Golf θα έχει οθόνη αφής τύπου τάμπλετ 10,4 ιντσών, η οποία θα αυξάνεται στις 12,9 ίντσες στις πιο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις. Το σύστημα infotainment κερδίζει επίσης νέα γραφικά και νέο μενού. Τα ευρωπαϊκά μοντέλα συνοδεύονται επίσης από φωνητικό βοηθό ChatGPT. Από κει και πέρα ο προσαρμόσιμος πίνακας ελέγχου είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών. Παράλληλα οι λάτρεις της τεχνολογίας θα εγκρίνουν τη νέα ικανότητα του Golf να οδηγείται μέσα και έξω από χώρους στάθμευσης χρησιμοποιώντας smartphone.

Με αυξημένη αυτονομία τα PHEV, ισχυρότερα τα GTE και GTI

Αναθεωρημένη είναι ωστόσο και η γκάμα των κινητήρων, αφήνοντας εκτός τον βασικό 1.000άρη κινητήρα αλλά και το πετρελαιοκίνητο GTD, χωρίς να κόβει το diesel. Η γκάμα ξεκινάει με τον 1,5 λίτρων eTSI ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης ο οποίος έρχεται σε δύο ιπποδυνάμεις (115 και 150 ίππους) συνδυασμένος με 7τάχυτο DSG κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς. Το εν λόγω μοτέρ είναι διαθέσιμο και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά χωρίς την ήπια υβριδική υποβοήθηση.

Οι Plug-in υβριδικές επιλογές είναι εκ νέου παρούσες. Το βασικό eHybrid διατηρεί τα 204 άλογα, ενώ το πιο σπορ GTE αύξηση τη... δυναμική του στα 272 άλογα (+27) όντας αμφότερα συνδεδεμένα με ένα DSG έξι σχέσεων και κίνηση μπροστά. Τα PHEV αυτοκίνητα εξοπλίζονται πλέον με μπαταρία 19,7 kWh (από 10,6), αυξάνοντας έτσι την ηλεκτρική αυτονομία από τα 61 χιλιόμετρα στα 100 χιλιόμετρα.

Το diesel συνεχίζει να δίνει το παρών και μετά το facelift, χωρίς ωστόσο καμία αλλαγή. Ο βασικός 2.0 TDi (116 άλογα) συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο, ενώ στην έκδοση των 150 ίππων με το 7άρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αμφότερες οι εκδόσεις είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες.

Το ανανεωμένο Golf GTI από την πλευρά του έρχεται ακόμα πιο ισχυρό αφού πλέον... τρέχει με 265 άλογα, αντί για 245 του προηγούμενου μοντέλου. Το GTI όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν έρχεται μόνο με το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο, αφού το χειροκίνητο αποτελεί (και επίσημα) παρελθόν. Τα ανανεωμένα GTI Clubsport και Golf R θα παρουσιαστούν προσεχώς, όπως και το Golf R wagon.

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
SEAT