Αν μέσα σε 10 λεπτά, το ελαστικό δεν φουσκώνει ή αν δε φτάσει κοντά στο βέλτιστο επίπεδο που αναφέρεται στο manual του αυτοκινήτου, τότε θα χρειαστεί να καλέσουμε οδική βοήθεια.

Αν μέσα σε 10 λεπτά, το ελαστικό δεν φουσκώνει ή αν δε φτάσει κοντά στο βέλτιστο επίπεδο που αναφέρεται στο manual του αυτοκινήτου, τότε θα χρειαστεί να καλέσουμε οδική βοήθεια.

Σε 10 λεπτά

93.763 Επισκέψεις στο άρθρο

Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα (προσοχή στα μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο να μην έχει ξεχαστεί η πρώτη στο κιβώτιο) και θέτουμε σε λειτουργία το συμπιεστή. Ο αέρας μαζί με το ειδικό υγρό εισέρχονται στο ελαστικό, το οποίο σε λιγότερο από 10 λεπτά θα πρέπει να έχει φουσκώσει σε ένα αποδεκτό επίπεδο. Μετά σβήνουμε τον συμπιεστή και πατώντας το ειδικό κουμπί που συνήθως διαθέτει ελέγχουμε την πίεση του ελαστικού. Αν το ελαστικό δεν φουσκώνει ή αν δε φτάσει κοντά στο βέλτιστο επίπεδο που αναφέρεται στο manual του αυτοκινήτου, τότε θα χρειαστεί να καλέσουμε οδική βοήθεια. 

Σελίδα 1Κιτ επισκευής ελαστικού: Δεν χρειάζεσαι γρύλλο ή εργαλεία
Σελίδα 2Βρες την τρύπα και φέρτην ψηλά
Σελίδα 3Κουμπώνει και φουσκώνει
Σελίδα 4Σε 10 λεπτά
Σελίδα 5Με 80 χλμ./ώρα & προσοχή μέχρι το βουλκανιζατέρ
DEH PASXA
test center