Οι αναλογίες της EQB είναι ανάλογες με αυτές της GLΒ, αλλά σχεδιαστικά υπάρχουν χαρακτηριστικές διαφορές για να είναι ξεκάθαρη η ηλεκτρική φύση. Με μια φόρτιση η Mercedes υπόσχεται έως 469 χλμ. αυτονο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι αναλογίες της EQB είναι ανάλογες με αυτές της GLΒ, αλλά σχεδιαστικά υπάρχουν χαρακτηριστικές διαφορές για να είναι ξεκάθαρη η ηλεκτρική φύση. Με μια φόρτιση η Mercedes υπόσχεται έως 469 χλμ. αυτονομία.

190 ηλεκτρικά άλογα Vs 224 βενζίνης

12.395 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2022)

H βασική EQΒ 250 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 190 άλογα με 385 Nm ροπής και η Mercedes υπόσχεται έως 469 χλμ. αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 66,5 kWh. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται φυσικά από τον τρόπο. Από Wallbox η φόρτιση στα 7,4 kW γίνεται σε 9,25 ώρες και στα 11 kW σε 6,25 ώρες. Φυσικά υπάρχει και συμβατότητα με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 100 kW, κάτι που ισοδυναμεί με πλήρωση από το 10% στο 80% σε μόλις 32 λεπτά της ώρας. Το 0-100 γίνεται σε 9,2 δλ. και η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ. Όσο για το κόστος κίνησης με θεωρητική κατανάλωση 16,4 kWh/100 χλμ. μιλάμε για λιγότερα από 3 ευρώ / 100 χλμ. (τιμή kWh 0,17 ευρώ). Και φυσικά ελεύθερη είσοδος στον δακτύλιο.

Οι θερμικοί κινητήρες της GLB σε απαλλάσσoυν από το άγχος της αυτονομίας. Μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ιπποδύναμη της GLB 250 εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την EQB 250.

Οι θερμικοί κινητήρες της GLB σε απαλλάσσoυν από το άγχος της αυτονομίας. Μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ιπποδύναμη της GLB 250 εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την EQB 250.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η GLB 250 με τον 2,0 λτ. turbo κινητήρα αποδίδει 224 άλογα και 350 Nm ροπής. Σε αντίθεση με το 1 σχέσης κιβώτιο της EQB, στην GLB 250 υπάρχει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. H αυξημένη ιπποδύναμη, αλλά κυρίως τα 500 λιγότερα κιλά δίνουν στην GLB 250 το πάνω χέρι στις επιδόσεις με το 0-100 να είναι υπόθεση 7,1 δλ., ενώ η τελική φτάνει 240 χλμ./ώρα. Φυσικά το τίμημα στο κόστος κίνησης είναι σημαντικά μεγαλύτερο, αφού ακόμα και η εργοστασιακή κατανάλωση των 7,7 λτ./100 χλμ. μεταφράζεται με τις σημερινές τιμές σε περίπου 16 ευρώ/100 χλμ.! Βέβαια εδώ δεν υπάρχει το άγχος της αυτονομία και της φόρτισης.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center