Λόγω βάρους, στην EQB η ανάρτηση είναι αρκετά σφιχτή. Στην οδήγηση της ταιριάζει το ήρεμο στιλ και οι απαλές κινήσεις στα πεντάλ και στο τιμόνι.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Λόγω βάρους, στην EQB η ανάρτηση είναι αρκετά σφιχτή. Στην οδήγηση της ταιριάζει το ήρεμο στιλ και οι απαλές κινήσεις στα πεντάλ και στο τιμόνι.

Στο δρόμο: Δύο διαφορετικοί κόσμοι

12.406 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2022)

Η οδήγηση της ηλεκτροκίνητης EQΒ (σ.σ. κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις από το εξωτερικό) αναμένεται και στην Ελλάδα να είναι μια ανάλογη ξεχωριστή εμπειρία με αυτή της EQA, που δοκιμάσαμε στο παρελθόν, όπου ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της δεν ακούσαμε, ενώ απουσίαζαν παντελώς και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Με όλη την ροπή διαθέσιμη από το… μηδέν, οι επιταχύνσεις είναι δυναμικές και άμεσες, ειδικά με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία και με δεδομένο πάντα πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο βάρους 2+ τόνων… Παρά το έξυπνο και ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ένα άγχος για την αυτονομία πάντα θα υπάρχει σε ένα περιβάλλον που ακόμα δεν είναι φιλικό στην ηλεκτροκίνηση. Επιπλέον και λόγω βάρους, στην EQB λογικό είναι να ταιριάζει το ήρεμο στιλ και οι απαλές κινήσεις στα πεντάλ και στο τιμόνι. Τότε είναι που θα εκτιμήσεις τη δυναμική ισορροπία του συνόλου, που κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας και που εκμεταλλεύεται στο έπακρο την παρουσία πίσω ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους για να προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας.

Τον ρυθμό στην Mercedes GLB τον δίνει η πιο ήπια ρυθμισμένη και όχι τόσο σφιχτή ανάρτηση με το μοντέλο να είναι αισθητά ελαφρύτερο.

Τον ρυθμό στην Mercedes GLB τον δίνει η πιο ήπια ρυθμισμένη και όχι τόσο σφιχτή ανάρτηση με το μοντέλο να είναι αισθητά ελαφρύτερο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τον ρυθμό στην Mercedes GLB τον δίνει η πιο ήπια ρυθμισμένη και όχι τόσο σφιχτή ανάρτηση με το μοντέλο να είναι αισθητά ελαφρύτερο. Από τη μια προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και την αξιοπρόσεκτη αρχοντιά με την οποία αντιμετωπίζει κάθε είδους κακοτεχνία. Από την άλλη, χάρη και στο υψηλότερο κέντρο βάρους, η κλίση είναι αισθητή χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά και το κράτημα. Μάλιστα το τελευταίο είναι τόσο δυνατό, που προτρέπει τον οδηγό να ανεβάσει ρυθμό, χωρίς το ωστόσο το τιμόνι να προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση και πληροφόρηση για να τον κρατήσει. Μπορεί να μην ενθουσιάζει με τον οδηγικό της χαρακτήρα, είναι όμως ραφιναρισμένη και κυρίως άκρως αποτελεσματική ακόμα και σε σβέλτο οικογενειακό ρυθμό.

Φυσικά, η GLΒ, όπως και η EQB άλλωστε, είναι εφοδιασμένη με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, αρκετά από τα οποία έρχονται από την S-Class. Η ικανή απόσταση από το έδαφος και στα δύο μοντέλα βοηθά στην αντιμετώπιση των δυσκολιών της καθημερινότητας, αλλά και ενός βατού χωματόδρομου. Η βασική EQB δεν προσφέρεται με τετρακίνηση (στην GLB διαθέσιμη από την GLB 200) σε αντίθεση με τις άλλες δύο εκδόσεις που τη έχουν στάνταρ χάρη στο δεύτερο ηλεκτροκινητήρα για τους πίσω τροχούς.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center