Μήπως τα ηλεκτρικά κάνουν μόνο για αγορά με leasing;

3.452 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2024)
Μήπως τα ηλεκτρικά κάνουν μόνο για αγορά με leasing;

- Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, όμως στο παρόν φαίνεται πως δεν πουλάνε
- Κάποιοι φοβούνται πως θα βγάλουν ακριβή βλάβη μετά από μερικά χρόνια (πχ. μπαταρία)
- Αυτό τα καθιστά ιδανικά για leasing, μιας και χαίρεσαι την ευκολία & οικονομία του ηλεκτρικού χωρίς άγχος για μελλοντικές ζημιές
- Αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις ηλεκτρικών, αφού το 70% είναι μέσω leasing

Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, όμως στο παρόν φαίνεται πως δεν πουλάνε

Κοντεύει μια δεκαετία που ακούμε από παντού πως στο μέλλον όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά και πως θα απαγορευτούν τελείως βενζίνης-diesel και πολλά ακόμα τέτοια. Στην πράξη, την τελευταία 5ετία έχουμε δει πάρα πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, από σχεδόν όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, ενώ έχουν κάνει την εμφάνισή τους και πολλοί ακόμα νέοι, σε Ευρώπη, Αμερική και… Κίνα.
 
Όμως στο σήμερα, τα ηλεκτρικά δυσκολεύονται περισσότερο από το αναμενόμενο. Λίγο η 5ετής παράταση εφαρμογής του αυστηρότερου προτύπου ρύπων Euro7 που θα καθιστούσε τα ηλεκτρικά ως τον «κανόνα», λίγο η πτώση των πωλήσεων των ηλεκτρικών φέτος, κάνουν ξεκάθαρο πως δεν είναι όλα εύκολα για τα ηλεκτρικά.

Κάποιοι φοβούνται πως θα βγάλουν ακριβή βλάβη μετά από μερικά χρόνια (πχ. μπαταρία)

Πολλοί θα πουν πως το βασικό ζήτημα για να αποκτήσουν ηλεκτρικό είναι οι υποδομές φόρτισης (δεν έχουν όλοι μονοκατοικίες) και οι υψηλές, ακόμα, τιμές τους. Υπάρχουν όμως και αυτοί που όπως κάθε τι νέο, «φοβούνται» τα ηλεκτρικά για τις πιθανές πανάκριβες ζημιές που μπορούν να βγάλουν και το πώς αυτές θα επηρεάσουν την τσέπη τους και τη μεταπωλητική του αυτοκινήτου.
 
Πρώτη και καλύτερη η μπαταρία, που παρά τις εγγυήσεις των εταιρειών, οι φήμες δίνουν και παίρνουν. «Όταν χαλάσει η μπαταρία θες μια περιουσία», «στα 10 χρόνια θα θέλει μπαταρία», «βάλε και 30 χιλιάρικα για να αλλάξεις μπαταρία, καλύτερα να το πετάξεις». Οι παραπάνω φράσεις είναι πολύ συχνές στα σχόλια των αναγνωστών μας, κάτω από σχεδόν κάθε είδηση που αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Αυτό τα καθιστά ιδανικά για leasing, μιας και χαίρεσαι την ευκολία & οικονομία του ηλεκτρικού χωρίς άγχος για μελλοντικές ζημιές

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Πολλοί να θεωρούν το leasing ηλεκτρικού την χρυσή τομή. Με αυτόν τον τρόπο και θα χαίρεσαι όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης, όπως άνεση, ησυχία, γκάζια και μεγάλη οικονομία καυσίμου, χωρίς από την άλλη να έχεις το άγχος της πιθανής ζημιάς να σου… χαλάει την εμπειρία. Τα σχετικά σχόλια των αναγνωστών μας είναι διαφωτιστικά.

  • Ειδικά για ηλεκτρικό, προσωπικά θα προτιμούσα το leasing, για να μην με απασχολεί η απαξία του αυτοκινήτου μετά από 4 έτη και η τιμή μεταπώλησης. Αλλάζουν τόσα πολλά σε 4 έτη, που καλύτερα να μην μου μείνει ο «μουτζούρης».
  • Aμα όμως πάθει malfunction η μπαταρία θα έχεις γλυτώσει ένα τρομερό ποσό
Όποιος μπορεί να έχει αυτοκίνητο as a service καλά κάνει και το έχει. Πληρώνει ένα fixed πόσο τον μήνα χωρίς κανένα άλλο έξοδο και καμία άλλη έννοια και κάθε 3 χρόνια το αλλάζει με καινούριο. Δεν τον νοιάζει αν σπασει, αν χαλάσει, αν το κλέψουν, ούτε ότι κάθε μέρα χάνει αξία.

Αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις ηλεκτρικών, αφού το 70% είναι μέσω leasing

Όμως και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών είναι ξεκάθαρα με το leasing. Πιο συγκεκριμένα, την περσινή χρονιά οι εταιρικές πωλήσεις ηλεκτρικών ήταν σχεδόν διπλάσιες από τις πωλήσεις λιανικής, ενώ φέτος το ποσοστό των ηλεκτρικών με leasing είναι σχεδόν στο 75% του συνόλου. Λίγο οι μηδέν έγνοιες που προσφέρει η αγορά με leasing, λίγο η διαφορετικότητα που προσφέρει η νέα τεχνολογία, λίγο τα ελκυστικά προγράμματα μίσθωσης των ηλεκτρικών που μπορεί να είναι ακόμα και φθηνότερα από αντίστοιχα με κινητήρες βενζίνης-diesel βάζουν όσους έχουν τη δυνατότητα για αγορά αυτοκινήτου με leasing, σε σοβαρές σκέψεις.
 
Εσύ όμως τι λες, αν είχες την επιλογή για leasing, θα έπαιρνες ηλεκτρικό για να ζήσεις την εμπειρία της φρέσκιας τεχνολογίας; Ή και πάλι θα έμενες πιστός σε βενζινάρα ή dieselάρα που ξέρεις τι είναι και πως πάει;
 

ETRANSIT VS ESPRINTER
test center