
4 Φωτογραφίες »
Συνδυάζοντας την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, με την ήπια υβριδική τεχνολογία και τη δυνατότητα για ελεύθερη κύλιση (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει το μοτέρ και το κιβώτιο μπαίνει σε νεκρά), το Formentor κινείται ρολαριστό σε καθεστώς coasting.
Ήπια υβριδικά με 6 λίτρα κατανάλωση μεν, διαφορετική «εκτέλεση» στην τεχνολογία δε

4 Φωτογραφίες »
Αν ο οδηγός του MINI Countryman C αναζητήσει πιο σπορτίφ νότα στην λειτουργία οδήγησης, θα πρέπει να επιλέξει το go cart πρόγραμμα, με τις αλλαγές να γίνονται πιο αργά, σε υψηλότερες στροφές.
Εκείνο που διαφέρει ανά αυτοκίνητο είναι η «εκτέλεση» και οι προδιαγραφές του συνόλου, που και στις δύο περιπτώσεις είναι 1.500 κυβικών. Στο CUPRA Formentor των 150 ίππων ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 150 ίππων μπορεί και σβήνει σε συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες. Αρκεί να αφήσεις το γκάζι ώστε να «μπει» η τεχνολογία των 2 κυλίνδρων και το Formentor να κινηθεί ρολαριστό, σε καθεστώς coasting.
Στο MINI Countryman C με τα 170 άλογα, επίσης δεν υπάρχει δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, παρά ο ηλεκτροκινητήρας των 19 ίππων ενισχύει στις χαμηλές στροφές και στις επιταχύνσεις το βασικό 3κύλινδρο TwinPower Turbo μοτέρ των 156 ίππων. Αναφορικά με την κατανάλωση που ανακοινώνουν οι δύο μάρκες το Formentor είναι λίγο πιο οικονομικό, ενώ στον τομέα των επιδόσεων το MINI Countryman παρουσιάζεται ελαφρώς πιο γρήγορο στο 0-100, αν και περίπου 150 κιλά βαρύτερο, στοιχείο που θα φανεί περισσότερο στις ρεπρίζ. Σύμφωνα με τη μάρκα το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,3 δλ. (8,5 δλ. για το Formentor).
Πιο σπορ οδική συμπεριφορά για το Formentor, πιο SUV στο δρόμο το Countryman
CUPRA και MINI είναι δύο μάρκες που μας έχουν «καλομάθει» στα fun to drive αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους. Στο Formentor ο κανόνας αυτός ισχύει στο 100%, με το Countryman να έχει φύγει ελαφρώς από την συγκεκριμένη λογική, βάζοντας στην εξίσωση περισσότερο την ισορροπία ανάμεσα στο δυναμισμό και την καλή ποιότητα κύλισης. Και πάλι, ο οδηγικός χαρακτήρας του Countryman C είναι κάτι παραπάνω από αξιόλογος και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που έχει κάποιος από ένα μοντέλο της MINI.Με το CUPRA Formentor, πάντως, έχεις τα περιθώρια να κυνηγήσεις το κάτι παραπάνω. Το πιο χαμηλό αμάξωμα που θυμίζει hatchback εξασφαλίζει περισσότερη ισορροπία, ενώ και η θέση οδήγησης σε προδιαθέτει για πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Στα σημαντικά εξτραδάκια του Formentor η δυνατότητα να «παίξεις» με τις ταχύτητες (έχει paddles πίσω από το τιμόνι), στοιχείο που στο Countryman υπάρχει μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού John Cooper Works trim.
Σελίδα 1 | Μικρομεσαία SUV στα 35 χιλιάρικα: CUPRA Formentor ή MINI Countryman C; |
Σελίδα 2 | Ποιοτικό εσωτερικό που σε «ψαρώνει», πιστό στις στρογγυλές οθόνες infotainment το Countryman |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας - Τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |