Νέο Ford Transit Connect: Με κάθετα αναδιπλούμενα καθίσματα και PHEV
10 Φωτογραφίες »

Νέο Ford Transit Connect: Με κάθετα αναδιπλούμενα καθίσματα και PHEV

2.392 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2024)

- Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται κατακόρυφα.
- Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 820 κιλά.
- Ψηφιακή καμπίνα με πλήθος τεχνολογιών.
- Με PHEV ή diesel έως 150 ίππους.

Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται κατακόρυφα

Πρεμιέρα έκανε το νέο Ford Transit Connect. Το βανάκι της αμερικανικής φίρμας έρχεται μεταξύ άλλων με ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 150 ίππων, σε εκδόσεις με δύο ή πέντε θέσεις και ευέλικτα πίσω καθίσματα για να διαμορφώνεται το εσωτερικό ανάλογα τις ανάγκες που υπάρχουν. Παρούσα και η επιλογή diesel αλλά και η τετρακίνηση.

Συγκεκριμένα, το νέο Ford Transit Connect θα προσφέρεται με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, σε αμάξωμα Van δύο θέσεων ή Kombi πέντε θέσεων. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Ford Transit Connect είναι η ευέλικτη φιλοσοφία καθισμάτων στο Kombi αμάξωμα των πέντε θέσεων. Όντας μία έκδοση... διπλής χρήσης με σκοπό να συνδυάζει την απρόσκοπτη μετακίνησαν επιβατών και τη μεταφορά εμπορευμάτων, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται κατακόρυφα και κινούνται προς τα εμπρός για να μετατρέψουν γρήγορα το Transit Connect από πενταθέσιο επιβατικό όχημα σε διθέσιο βαν εργασίας. Η Ford λέει ότι η μετατροπή διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα και, όταν αναδιπλωθούν, τα πίσω καθίσματα σχηματίζουν ένα «προστατευτικό διάφραγμα πλήρους ύψους».

Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 820 κιλά

Από κει και πέρα, η νέα σχεδίαση του χώρου φόρτωσης της έκδοσης panel van του Transit Connect προσφέρει αυξημένη χωρητικότητα 3,1 κυβικά μέτρα ή 3,7 κυβικά μέτρα ανάλογα με την επιλογή του μήκους του μεταξονίου. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο είναι 820 κιλά, την ώρα που η ικανότητα ρυμούλκησης ορίζεται στα 1.500 κιλά. Υπάρχουν επίσης και τρεις εκδόσεις Trend, Limited και Active, η κάθε μία με δικά της χαρακτηριστικά.

Ψηφιακή καμπίνα με πλήθος τεχνολογιών

Στην καμπίνα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα του μοντέλου με μια διαμορφώσιμη κύρια οθόνη η οποία πλαισιώνεται από δευτερεύουσες πληροφορίες οχήματος. Συνδυάζεται με μια έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής με διαγώνιο 10 ιντσών με προαιρετικό Connected Navigation. Οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τη συσκευή του τηλεφώνου τους για πλοήγηση ή επικοινωνία με πελάτες επωφελούνται από τον ασύρματο κατοπτρισμό Apple Carplay και Android Auto, ενώ ασύρματη φόρτιση συσκευών παρέχεται στις εκδόσεις Limited και Active. Η φόρτιση άλλων στοιχείων εξοπλισμού όπως laptop ή εργαλεία εν κινήσει, είναι δυνατή χάρη στις θύρες USB-C στην καμπίνα, που προσφέρουν ισχύ έως και 45 Watt. Σε συνδυασμό με το θερμαινόμενο τιμόνι, το Ford Transit Connect μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα πιστοποιημένα από τον όμιλο υγείας της σπονδυλικής στήλης Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR).

Πολλά είναι επίσης και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού τα οποία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ αυτών τα Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking και Forward Collision Warning, Evasive Steer Assist, καθώς και Intersection Assist για την πρόληψη ή τον περιορισμό της σφοδρότητας των συγκρούσεων με άλλους χρήστες του δρόμου.

Με PHEV ή diesel έως 150 ίππους

Το νέο Transit Connect έρχεται για πρώτη φορά εξοπλισμένο με Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λτρ. EcoBoost με μια μπαταρία και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 150 άλογα και 350 Nm ροπής. Το Transit Connect PHEV στοχεύει σε ηλεκτρική αυτονομία έως και 110 χιλιόμετρα. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε ταχυφορτιστή DC με μέγιστη ισχύ 50 kW ή πλήρως χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο φορτιστή AC των 11 kW του αυτοκινήτου. Ως εναλλακτική λύση στο νέο Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης είναι ο τούρμπο πετρελαιοκινητήρας 2.0 λτρ.  EcoBlue. Στη βασική έκδοση των 102 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων που στέλνει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. Επίσης υπάρχει και η τετρακίνητη έκδοση, απόδοσης 122 ίππων, η οποία μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο έξι σχέσεων είτε με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
fiat