Η οθόνη των 10,1 ιντσών που βλέπουμε στα δύο μοντέλα έχει εργονομική κλίση προς τον οδηγό, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να έχει ενιαία διάταξης και μέγιστη επιφάνεια 10 ιντσών (από 7 ίντσες για το Renault 5).
Περισσότερες ομοιότητες θα δούμε στο εσωτερικό, όπου το ψηφιακό «μωσαϊκό» είναι εντυπωσιακό και «ψαρωτικό». Πίσω από το τετραγωνισμένο και τριάκτινο τιμόνι βρίσκουμε έναν ψηφιακό οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη (στάνταρ 7 ιντσών στο Renault, 10'' ίντσες για το Micra) ο οποίος συνδυάζεται με μία touchscreen για το infotainment. Η εν λόγω οθόνη έχει επιφάνεια 10,1 ιντσών, βρίσκεται σε ενιαία διάταξη με τον πίνακα οργάνων και για λόγους εργονομίας-ευκολίας χρήσης είναι κεκλιμένη και «κοιτά» προς τον οδηγό.
Όσον αφορά το γενικότερο σχεδιαστικό διάκοσμο χαρακτηρίζεται από λιτές γραμμές με το ταμπλό να έχει δύο «στρώσεις». Κάθε μάρκα έχει βάλει την δική της πινελιά, αν και σε μεγάλο βαθμό θα δούμε ίδια λογική (π.χ. στην κεντρική κονσόλα με τις θήκες και τους τετραγωνισμένους αεραγωγούς του συστήματος κλιματισμού).