Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέος Twin-Turbo Hybrid V8: το μέλλον των Toyota GR & Lexus

1.332 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2025)
Νέος Twin-Turbo Hybrid V8: το μέλλον των Toyota GR & Lexus
2 Φωτογραφίες »

Η Toyota υπογράμμισε πως ο νέος κινητήρας δεν θα είναι plug-in hybrid.
Modular φιλοσοφία στην νέα γενιά κινητήρων της Toyota.
Το ιδιο μοτέρ θα προσφέρει 2 διαφορετικές εμπειρίες.
Η Toyota δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

autotriti team

Η Toyota υπογράμμισε πως ο νέος κινητήρας δεν θα είναι plug-in hybrid

Η Toyota επιβεβαίωσε επίσημα την ανάπτυξη ενός νέου twin-turbo υβριδικού κινητήρα V8, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ιαπωνικής μάρκας. Η παρουσίαση έγινε στο Japan Mobility Show, όπου η εταιρεία αποκάλυψε τον κινητήρα που θα εξοπλίσει τη νέα γενιά των υψηλών επιδόσεων μοντέλων Toyota και Lexus. Σύμφωνα με τον επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων Takashi Uehara, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα περίπου 4.0 λίτρων, διαθέτει διπλό turbo και ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει ακόμη περισσότερη ροπή και άμεση απόκριση.
Η Toyota υπογράμμισε πως ο νέος κινητήρας δεν θα είναι plug-in hybrid, αλλά θα στοχεύει καθαρά στην οδηγική απόλαυση και τη μέγιστη απόδοση, χωρίς εκπτώσεις στον ήχο, τη δύναμη ή τον χαρακτήρα ενός αυθεντικού V8.

Modular φιλοσοφία στην νέα γενιά κινητήρων της Toyota

Ο twin-turbo hybrid V8 αποτελεί το κορυφαίο μέλος της νέας modular οικογένειας κινητήρων της Toyota, στην οποία περιλαμβάνονται και μικρότεροι turbo κινητήρες 1.5 και 2.0 λίτρων. Με αυτή τη φιλοσοφία, η Toyota μειώνει το κόστος εξέλιξης και μπορεί να προσαρμόζει κάθε κινητήρα ανάλογα με το μοντέλο. Οι πιο ήπιοι κινητήρες θα βρεθούν κάτω από το καπώ καθημερινών SUV ενώ οι ισχυρότεροι προορίζονται για τα Gazoo Racing (GR) μοντέλα.
Η modular δομή επιτρέπει στους μηχανικούς να εξελίσσουν ταυτόχρονα καθαρές και ισχυρές εκδόσεις, εξασφαλίζοντας ότι η Toyota θα καλύπτει κάθε ανάγκη – από αποδοτικότητα έως αγωνιστικές επιδόσεις.


Σύμφωνα με τον επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων Takashi Uehara, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα περίπου 4.0 λίτρων, διαθέτει διπλό turbo και ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει ακόμη περισσότερη ροπή και άμεση απόκριση.
2 Φωτογραφίες »

Σύμφωνα με τον επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων Takashi Uehara, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα περίπου 4.0 λίτρων, διαθέτει διπλό turbo και ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει ακόμη περισσότερη ροπή και άμεση απόκριση.

Το ιδιο μοτέρ θα προσφέρει 2 διαφορετικές εμπειρίες

Η Lexus και η Toyota GR θα μοιραστούν την ίδια τεχνολογική βάση, όμως θα την ερμηνεύσουν διαφορετικά. Η Lexus θα επικεντρωθεί στη ραφιναρισμένη ισχύ και την πολυτέλεια, προσφέροντας ομαλή και αθόρυβη απόδοση. Αντίθετα, η Gazoo Racing θα δώσει ένα καθαρόαιμο performance DNΑ και θα στοχεύσει σε ακατέργαστη δύναμη, άμεση απόκριση και έντονη αίσθηση οδήγησης που θα κρατήσει ζωντανή τη σπορ παράδοση της Toyota. Η διαφοροποίηση αυτή αποδεικνύει πως η Toyota ακολουθεί μια στρατηγική τεχνολογικής ταύτισης αλλά συναισθηματικής διαφοροποίησης καθώς με το ίδιο μοτέρ θα προσφέρει δύο εντελώς διαφορετικές εμπειρίες.

Η Toyota δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Με τον νέο V8 Hybrid Twin-Turbo, η Toyota δηλώνει ξεκάθαρα πως δεν εγκαταλείπει το πάθος των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Αντίθετα, τους εξελίσσει μέσα από την υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας επιδόσεις αντάξιες ενός supercar αλλά με χαμηλότερους ρύπους.
Ο νέος κινητήρας αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στο Toyota GR GT, το επερχόμενο supercar-ναυαρχίδα της εταιρείας. Θα είναι το μοντέλο που θα καθορίσει το μέλλον των ιαπωνικών performance αυτοκινήτων, συνδυάζοντας τεχνολογία, συναίσθημα και καθαρόαιμη οδηγική εμπειρία.