ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν

Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν

18.177 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2024)

- Θερινό: το καλύτερο στο βρεγμένο, θέλει αλυσίδες στο χιόνι
- 4 εποχών (All season): 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο, πάνε σε χιόνι μέχρι 10 εκ.
- Eco: Κερδίζεις 100 ευρώ/χρόνο από καύσιμο, θες 4 μ. παραπάνω για να σταματήσεις
- Sport: Οριακά καλύτερα από τα θερινά, αλλά αντέχουν 15-20.000 λιγότερα χλμ.

Οι κατηγορίες ελαστικών που θα βρεις στην αγορά

Θερινό: είναι το καλύτερο στο βρεγμένο, θέλει αλυσίδες στο χιόνι. Θερινά λέγονται τα κανονικά λάστιχα που φοράει το 95% του κοινού.

All season (4 εποχών): 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο, επιτρέπεται να κυκλοφορείς χωρίς αλυσίδες, πάει σε χιόνι μέχρι 10 πόντους.

Χειμερινά: Στην Ελλάδα, μόνο για την «Φλώρινα», για 3 μήνες το χρόνο. 8 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο. Πάνε σε χιόνι. Φθείρονται γρήγορα στην άσφαλτο.

Eco: Κερδίζεις 100 ευρώ/χρόνο από καύσιμο. Θες 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσεις στο βρεγμένο. Ξεχωρίζουν από το Fuel A, που γράφουν στην ετικέτα.

Sport: Φθείρονται πιο γρήγορα. Βγάζουν 25-30.000 χλμ.. Δηλ. 15-20.000 χλμ. λιγότερα, από τα θερινά. Παρόλα αυτά σε τεστ μας, sport λάστιχο πολύ καλής μάρκας, έχασε σε κράτημα και φρένα από κάποια θερινά (όπως και σε αντίστοιχα διεθνή τεστ).

Autotriti Tips: Τι είδους λάστιχο διαλέγουμε και γιατί;

  • Αν βγάζει πολλά χιλιόμετρα, σημαίνει ότι έχει σκληρότερο πέλμα, χάνεις σε φρένα και κράτημα.
  • Αν είναι το καλύτερο σε φρένα και κράτημα, φθείρεται πιο γρήγορα.
  • Αρα θέλουμε την χρυσή τομή. Ακολούθησε τα πράσινα ή διάβασε παρακάτω. 
Παλιότερη τεχνολογία -> Να είναι νέας γενιάς (2021 – 2024): Μέχρι και 5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχουμε μετρήσει, σε παλιότερες γενιές (παλιότερη τεχνολογία). Και πωλούνται στις ίδιες τιμές, με τις νέες γενιές ή και ακριβότερα!

Τι άλλο πρέπει να προσέχουμε;

Οι ετικέτες που έχει κάθε λάστιχο επάνω του:
- Να είναι Wet A: Καλό στο βρεγμένο. Στην Ελλάδα ζούμε και όλοι οι δρόμοι γλιστράνε.

-Να είναι Fuel C: Με Fuel A ή Fuel Β κερδίζεις 50 ή 100 ευρώ/χρόνο από καύσιμο και φρενάρεις στο βρεγμένο 4-5 μέτρα χειρότερα.

-Χιόνι: Για να μην κουβαλάς αλυσίδες θες All Season ή χειμερινά. Και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός αν βρέχει, αφού θες 4 (all season) ή 8 μέτρα (χειμερινά) παραπάνω, για να σταματήσεις στο βρεγμένο.

-Συμπεριφορά στο Βρεγμένο: Διάλεξε τα πράσινα Α. Τα κόκκινα Β, θέλουν 4-5 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, τα κόκκινα C, θέλουν μέχρι και 8 μέτρα παραπάνω.

Mercedes
FORD VS RENAULT