H KGM δεν είναι μια ακόμη νέα μάρκα από την ¶πω Ανατολή, αλλά η διάδοχος κατάσταση της νοτιοκορεάτικης SsangYong, η οποία ξαναμπήκε στην ελληνική αγορά με τη σιγουριά και την ασφάλεια που εκφράζει η αντιπροσώπευσή της από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ». Όλα τα μοντέλα της μοντέρνας γκάμας των SUV μοντέλων της νοτιοκορεάτικης μάρκας διακρίνονται για το κορυφαίο Value for Money χαρακτήρα τους, κάτι που διαπιστώσαμε για το Torres, το πιο εντυπωσιακό σε εμφάνιση, στα δικά μας μάτια τουλάχιστον. Μιλάμε για ένα εντυπωσιακό σε design και ολοκληρωμένο σε παροχές μεσαίο οικογενειακό SUV 4,7 μέτρων, που μειονεκτούσε ουσιαστικά μόνο στην κατανάλωση της βενζινοκίνητης έκδοσης (διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό EVX), όπως διαπιστώσαμε στη σχετική δοκιμή. Σήμερα η KGM έρχεται να διορθώσει την κατάσταση με το λανσάρισμα του Torres Hybrid, το οποίο οδηγήσαμε σε αστικές και επαρχιακές διαδρομές γύρω από την Φρανκφούρτη. To Torres είναι το πρώτο full υβριδκό μοντέλο της νοτιοκορεάτικης φίρμας και όντας ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά βάζει τέλος στην απλή βενζινοκίνητη έκδοση και μαζί με αυτή και τη δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης. Μπορεί πάντως κάποιος να παραγγείλει βενζινοκίνητη τετρακίνητη έκδοση.
Το φθηνότερο full υβριδικό μεσαίο SUV Τίποτα δεν αλλάζει στην εξωτερική του εμφάνιση του υβριδικού KGM Torres, το οποίο συνεχίζει φυσικά να μην περνά απαρατήρητο. Συνδυάζοντας τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και «άγριες» λεπτομέρειες κερδίζει εύκολα τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς να μοιάζει με κανένα και χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες. Όλα τα λεφτά είναι η μάσκα του με τις 6 κάθετες γρίλιες και τα «τρισδιάστατα» LED φώτα, ενώ μάτι βγάζουν οι χειρολαβές στο καπό. Τις σκληροτράχηλες διαθέσεις του δείχνει και το πίσω μέρος με την κούρμπα στο κέντρο της πόρτας να θυμίζει κάλυμμα ρεζέρβας και το χερούλι στο πλάι να θυμίζει παλιά τετρακίνητα με το άνοιγμα στο πλάι – αν και τελικά η πόρτα ανοίγει προς τα πάνω. Πίσω και κάτω δεξιά υπάρχει η ένδειξη Hybrid. Πολύ καλά είναι και τα νέα από την τιμή του υβριδικού Torres. Διατίθεται μόνο ως δικίνητο, σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Urban, Club, Club Plus και Platinum) και την τιμή εκκίνησης τα 33.190 ευρώ (με τρέχουσα προσφορά). Αυτή είναι χαμηλότερη όχι μόνο ανάμεσα στους ανταγωνιστές της ίδιας κατηγορίας μεγέθους (σσ: Honda CRV 54.700 ευρώ, Τoyota RAV4 41.370 ευρώ και Nissa X-Trail 45.590 ευρώ, που πάντως διαθέτουν τετρακίνηση), αλλά και από full υβριδικά 4X2 μοντέλα της αμέσως μικρότερης, όπως για παράδειγμα τα Renault Arkana, Honda HR-V και Hyundai Tucson.