Oύτε στην καμπίνα του υβριδικού Torres υπάρχουν αλλαγές, με εξαίρεση φυσικά την παρουσία του επιλογέα για το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και κάποιες ενδείξεις για τη λειτουργία του Dual Tech Hybrid System. Προσοχή έχει δοθεί στην ουσία της στιβαρότητας, της απλότητας και της ευχρηστίας, τη στιγμή που τα μαλακά πλαστικά στις επάνω επιφάνειες του ταμπλό, το προσεγμένο φινίρισμα γενικά και η γερή συναρμογή τονίζουν την τονισμένη ποιότητα κατασκευής. Αισθητικά ευπρόσδεκτη η φάσα στο χρώμα του χαλκού που «τρέχει» το ταμπλό που κάνει πιο φωτεινό το διάκοσμο, όπως και ο όμορφος εσωτερικός φωτισμός, ενώ φυσικά οι 2 επάλληλες οθόνες των 12,3 ιντσών προσφέρουν το απαραίτητo ψηφιακό περιβάλλον που απαιτεί η εποχή και ο ανταγωνισμός. Η κεντρική οθόνη αφής έχει ικανοποιητική απόκριση, ανάλογα γραφικά και εξαιρετική φωτεινότητα, με το μενού να είναι απλό και εύκολο στη χρήση. Στο τιμόνι υπάρχουν και αρκετοί φυσικοί διακόπτες, που χρειάζονται κάποια. εξοικείωση.
Από εκεί και πέρα, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στη γενναιόδωρη προσφορά χώρων που τιμά την κατηγορία του Torres και το μεγάλο μεταξόνιο των 2,68 μ.. Ακόμα και 5 ενήλικες θα μεταφερθούν με άνεση, αφού υπάρχει μπόλικος χώρος για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια. Στα ατού του υβριδικού Torres ανήκει και το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, όχι μόνο διατηρεί την μεγάλη χωρητικότητα της βενζινοκίνητης έκδοσης, αλλά και το κανονικό σχήμα.