ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ηλεκτρικό Torres με... καρότσα

2.932 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2025)
Το ηλεκτρικό Torres με... καρότσα
2 Φωτογραφίες »

Το Musso EV είναι εντυπωσιακό σε εμφάνιση και θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το πιο φουτουριστικό pick-up της αγοράς. Βασίζεται στο πρόσφατα λανσαρισμένο ηλεκτρικό Torres EVX, με τα ίδια (θεωρητικά) επίπεδα άνεσης και απόδοσης, συν την πρακτική λύση της καρότσας. Το εσωτερικό  μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο από το SUV και υπάρχουν διπλές οθόνες 12,3 ιντσών σε ένα ενιαίο πλαίσιο, αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, καθώς και μια ικανοποιητική ποσότητα παροχών σε βασικό εξοπλισμό. Ένα ειδικό ηχοσύστημα της Alpine προσφέρεται για όσους έχουν ιδιαίτερες ακουστικές απαιτήσεις. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της υπερ-ευρύχωρης καμπίνας είναι πως τα πίσω καθίσματα εκτός από συρόμενα κατά 8 εκατ. είναι και ρυθμιζόμενα ως προς την κλίση της πλάτης έως 32 μοίρες για την άνεση των πίσω επιβατών.


Το Musso EV χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό σύστημα του Torres EVX με απόδοση ισχύος 207 ίππων και 339 Nm ροπής που δίνει κίνηση μπροστά  – η τετρακίνητη έκδοση έχει ένα ακόμα ίδιο ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των πίσω τροχών.  Το Musso EV είναι σε θέση να τραβήξει trailer βάρους ως 1,8 τόνο, ενώ η δυνατότητα φόρτισης V2L (vehicle-to-load) συνεπάγεται πως η μπαταρία του θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, όπως π.χ. ηλεκτρικά εργαλεία.. Το Musso EV τροφοδοτείται από μια μπαταρία 80,6 kWh φωσφορικού λιθίου-σιδήρου (LFP), η οποία μπορεί να παρέχει αυτονομία 420 χλμ στη 4Χ2 έκδοση σύμφωνα με την KGM (379 χλμ.  η AWD). Με ταχύτητα φόρτισης 300 kW, η μπαταρία επαναφορτίζεται από 20% σε 80% σε περίπου 31 λεπτά.

Οι δυνατότητες εκτός δρόμου περιλαμβάνουν γωνία προσέγγισης 20,2°, γωνία αναχώρησης 24,3° και απόσταση από το έδαφος 181,4 χλστ. Η αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση διατηρεί σταθερό ύψος, ανεξάρτητα από το φορτίο, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και άνεση κατά την οδήγηση. Αυτό το διαπιστώσαμε οδηγώντας για πολύ λίγο την AWD έκδοση, που είχε αίσθηση και συμπεριφορά συγκρινόμενη άμεσα με καλά επιβατικά μεσαία ηλεκτρικά SUV. Και παρά το μεγάλος βάρος το ηλεκτρικό Pick-up έδειξε «νεύρο» στις επιταχύνσεις και διάθεση να ακολουθεί άμεσα τις εντολές του οδηγού. Η κατανάλωση ενέργειας ήταν λογική για το μέγεθος και το σχήμα και δεν αγχωθήκαμε καθώς η αυτονομία που μας έδειχνε ο υπολογιστής του αυτοκινήτου ταυτιζόταν σχεδόν με τα χιλιόμετρα που διανύσαμε.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε KGM Torres Hybrid - Full υβριδική SUV-άρα με λίγα λεφτά
Σελίδα 2Value for money, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Μετάδοση: Υψηλή αποδοτικότητα και εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Το ίδιο καλοφτιαγμένο, καλά εξοπλισμένο και ευρύχωρο
Σελίδα 5Οδηγώντας: Πολιτισμένο και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση
Σελίδα 6Το ηλεκτρικό Torres με... καρότσα
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
4green