Κινητήρας-Μετάδοση: Υψηλή αποδοτικότητα και εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία
2.930 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2025)
Το Dual Tech Hybrid System της KGM, που «φοράει» το Torres, είναι ένα υβριδικό σύστημα παράλληλης & σειριακής λειτουργίας επόμενης γενιάς, με δύο κινητήρες, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την BYD. Συνδυάζει έναν τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού βενζίνης 1,5 λτ. απόδοσης 150 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων και μία μπαταρία λιθίου 1,83 kWh. Η συνδυαστική απόδοση είναι 204 ίπποι και 300 Nm ροπής, που σύμφωνα με την KGM προσδίδουν τελική ταχύτητα που φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό το πλήρως υβριδικό σύστημα μεγιστοποιεί την απόδοση και τα πλεονεκτήματα τόσο των ηλεκτρικών, όσο και των κινητήρων εσωτερικής καύσης, βελτιώνοντας όχι μόνο την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τις εκπομπές CO2. Η υποσχόμενη κατανάλωση είναι 5,9 λτ./100 χλμ. (WLTP), ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 133 γρ./χλμ. Το Torres Hybrid είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα e-DHT (efficiency-Dual motor Hybrid Transmission), ένα αποκλειστικό αυτόματο κιβώτιο διπλού κινητήρα που αναπτύχθηκε από την KGM. Το e-DHT επιτρέπει πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της EV Mode (καθαρή ηλεκτρική οδήγηση), της HEV Mode (παράλληλης λειτουργίας) και της Engine Drive Mode (ισχύς θερμικού κινητήρα). Ελαχιστοποιεί τον αριθμό των εξαρτημάτων, συνδυάζοντας ιδανικά κινητήρες, αισθητήρες και το κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα μειωμένο βάρος και βελτιωμένη απόδοση. Όπως υποστηρίζει η KGM, το σύστημα e-DHT βελτιστοποιεί επίσης την οικονομία καυσίμου και την απόδοση ισχύος με βάση τις συνθήκες οδήγησης. .