Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Οδηγούμε το νέο MG3 Hybrid - Υβριδικό με καλή τιμή & μικρή κατανάλωση

 Σχολιάστε 
24.562 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2024)
Με το καπό να σχηματίζει ωραίες καμπύλες και με εντυπωσιακούς προβολείς, το MG3 ξεχωρίζει, ενώ αναμένεται να έχει και λογική τιμή.
5 Φωτογραφίες »

Με το καπό να σχηματίζει ωραίες καμπύλες και με εντυπωσιακούς προβολείς, το MG3 ξεχωρίζει, ενώ αναμένεται να έχει και λογική τιμή.

- Υβριδικό μικρό με 197 άλογα & μέση κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ.
- Κομψή εξωτερική σχεδίαση, πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας από τη στάνταρ έκδοση
- Το δυνατότερο χαρτί του κινέζικου MG3 Hybrid είναι η τιμή, αύριο ανακοινώνονται και για την Ελλάδα
- Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές λένε ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν φέρνουν κέρδη

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές λένε ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν φέρνουν κέρδη

Πολύ περίπλοκα στην ανάπτυξη, ακριβά στην παραγωγή, αδύναμα στις επιδόσεις, μικρά περιθώρια κέρδους: σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν πλέον αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές όταν μιλούν για τα μικρά αυτοκίνητα. Αντίθετα, αυξάνουν ολοένα και περισσότερο τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων, καταλήγοντας πλέον να μην είναι προσιτά στην πλειονότητα του αγοραστικού κοινού. Ωστόσο, από ό,τι φαίνεται υπάρχουν και εναλλακτικές απόψεις. Οι Κινέζοι χαράσσουν διαφορετικό δρόμο, αν και αυτή τη φορά δεν πρόκειται για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το ολοκαίνουργιο MG3 Hybrid+ μεταναστεύει από την Κίνα προς τα δυτικά και εμείς το οδηγούμε λίγο πριν ξεκινήσει το λανσάρισμά του επί ευρωπαϊκού εδάφους, ένα λανσάρισμα μάλιστα που ξεκινά από την Ελλάδα στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής του παρουσίασης.

Το δυνατότερο χαρτί του κινέζικου MG3 Hybrid είναι η τιμή, αύριο ανακοινώνονται και για την Ελλάδα

Πριν αναφέρουμε όλα τα υπόλοιπα, να πούμε πως το πιο δυνατό σημείο του MG3 Hybrid είναι η τιμή. Στην Ελλάδα δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, καθώς θα ανακοινωθούν αύριο στο πλαίσιο της πανευρωπϊκής παρουσίασης που γίνεται στην αθηναϊκή ριβιέρα, ωστόσο στη Γερμανία για παράδειγμα, το υβριδικό MG3 ξεκινάει από τα 19.990 ευρώ, στην έκδοση με τον βασικό εξοπλισμό. Μάλιστα με το πέρας του καλοκαιριού το κινεζικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και σε βενζινοκίνητη έκδοση (1.500 κυβικά, 105 άλογα), που αναμένεται να στοιχίζει κάτω από 17.000 ευρώ στη βασική έκδοση.


Ο 1,5άρης τετρακύλινδρος κινητήρας και το ηλεκτρομοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά ισχύ 197 ίππων.
5 Φωτογραφίες »

Ο 1,5άρης τετρακύλινδρος κινητήρας και το ηλεκτρομοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά ισχύ 197 ίππων.

Κομψή εξωτερική σχεδίαση, πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας από τη στάνταρ έκδοση

Σχεδιαστικά, ξεχωρίζουν οι κοφτές και απότομες γραμμές στο εξωτερικό. Το μπροστινό μέρος δείχνει δυναμικό, ενώ οι γραμμώσεις στα πλαϊνά και στο καπό το καθιστούν αρκετά μυώδες, ενισχύοντας τον sportive χαρακτήρα του. Με μήκος 4,11 και μεταξόνιο 2,57 μέτρα, έχει ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό, παρόλο που το πορτ-μπαγκάζ του χωράει μόλις 241 λίτρα, με δυνατότητα να φτάσει τα 983 λίτρα, αν πέσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.

Περνώντας στο εσωτερικό, υπάρχει εκτεταμένη χρήση πλαστικών, ωστόσο οι επιφάνειες έχουν διακοσμηθεί με καρό μοτίβο που αφενός θέλει να παραπέμψει στο σκωτσέζικο παρελθόν της MG, αφετέρου «σπάει» λίγο το πολύ πλαστικό. Έπειτα, πίσω από το τιμόνι υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ η οθόνη infotainment συνοδεύεται από φυσικά κουμπιά. Ο οδηγός μπορεί να φορτίσει το smartphone του διαλέγοντας μεταξύ 4 θυρών USB, ενώ το τεχνολογικό «σύμπαν» του MG3 Hybrid+ είναι συμβατό με τα λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto. Τέλος, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι αρκετά, με τεχνολογίες όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, που είναι διαθέσιμες στη βασική έκδοση, ωστόσο η λειτουργία τους θέλει ένα fine-tuning, αισθανθήκαμε δηλαδή ότι μπορούν και καλύτερα.

Συνολική ισχύς 197 ίππων, μέση κατανάλωση στα 4,4 λτ./100 χλμ.

Ένα από τα σπουδαιότερα πάντως προσόντα του πρώτου full υβριδικού μοντέλου της MG είναι -πέρα από την τιμή- το κινητήριο σύνολο κάτω από το καπό. Ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης των 103 ίππων σιγοντάρεται από ένα ηλεκτρομοτέρ 138 ίππων, αποδίδοντας συνολικά ισχύ 197 αλόγων. Η δε μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh, είναι δηλαδή μεγάλη για υβριδικό και αυτό στην πράξη το ζήσαμε ως οδήγηση για αρκετά χιλιόμετρα με τον κινητήρα σβηστό. Μάλιστα, το MG3 μπορεί και μέχρι τα 80 χλμ./ώρα να πάει μόνο ηλεκτρικά, πράγμα επίσης σημαντικό για όταν κινείσαι μέσα στην πόλη.

Στο κομμάτι των επιδόσεων τώρα, το MG3 κάνει το 0-100 σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ τα πηγαίνει καλά και στις προσπεράσεις, αφού επιταχύνει από τα 80 στα 120 χιλιόμετρα σε 5 δευτερόλεπτα. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η μέση εργοστασιακή ανακοινώνεται στα 4,4 λτ./100 χλμ., και παρόλο που το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα μόνο 35 λίτρα, βγάζει πάνω από 600 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
elk test