• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι 5 top τεχνολογίες που μειώνουν τα τροχαία

16.106 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2020

Αυτές οι τεχνολογίες μειώνουν τα ατυχήματα: Μεγάλη έρευνα μας δείχνει ποια είναι κατά τεκμήριο τα πιο αποτελεσματικά βοηθήματα ασφαλείας.


Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!


«Τέτοια συστήματα ασφαλείας θα πρέπει να είναι στάνταρ σε κάθε νέο αυτοκίνητο.»
Γουίλιαμ Γουάλας, Consumer Reports


Mια έστω και ελάχιστη στιγμή απροσεξίας μπορεί να είναι αρκετή: μια ματιά στο πλαϊνό παράθυρο, στα παιδιά στο πίσω κάθισμα ή στην οθόνη του navi. Την ίδια στιγμή φρενάρει ο μπροστινός δυνατά και έγινε το κακό. Ακριβές ζημιές στη λαμαρίνα ενώ, σε πιο σοβαρές περιπτώσεις, τα αποτελέσματα μπορούν να είναι ακόμα πιο δυσάρεστα.

Τα μοντέρνα συστήματα ασφάλειας οφείλουν να παρέχουν βοήθεια, ώστε τέτοιες ή και άλλες συγκρούσεις να αποφεύγονται. Οι εν λόγω βοηθοί μας, είναι διαρκώς σε εγρήγορση ακόμη κι όταν οι δικές μας αισθήσεις είναι στραμμένες αλλού. Ο αξιόπιστος οργανισμός δοκιμών και αξιολογήσεων Consumer Reports από τις ΗΠΑ διεξήγαγε μια τεράστια έρευνα στα μέλη της, σχετικά με τη χρήση των σύγχρονων βοηθημάτων ασφάλειας. Για να γίνει αυτό, ο οργανισμός συγκέντρωσε στοιχεία από κατόχους 72.000 αυτοκινήτων. Και όλα φυσικά τελευταίας τεχνολογίας, από το 2015 έως το 2019.

Η έρευνα του Consumer Reports δείχνει ότι: περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες (57%) έχουν γλυτώσει τουλάχιστον ένα ατύχημα μέχρι στιγμής χάρη σε κάποιο από τα βοηθήματα του αυτοκινήτου τους. Μακράν μπροστά στη λίστα, βρίσκεται ο έλεγχος νεκρής γωνίας με 60% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι, αυτό το βοήθημα τους έχει επιτρέψει να αποφύγουν κάποια γωνία. Για το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης είπε το ίδιο περίπου το 52% των ερωτηθέντων και για το φρένο έκτακτης ανάγκης περίπου το 47%.

Το Consumer Reports, απαιτεί τέτοια βοηθήματα να γίνουν μέρος του βασικού εξοπλισμού όλων των μοντέλων και όχι μόνο των πιο πολυτελών. «Η ασφάλεια δε μπορεί να είναι έξτρα» λέει ο Γουίλιαμ Γουάλας, υπεύθυνος του CR στον τομέα ασφάλειας οχημάτων. 

Πανευρωπαϊκά υπάρχει ωστόσο ένα πρόγραμμα. Από το Μάιο του 2022 θα πρέπει όλες οι νέες εγκρίσεις τύπου να περιλαμβάνουν το φρένο έκτακτης ανάγκης ως στάνταρ, μαζί με το σύστημα διατήρησης λωρίδας, τον αισθητήρα κόπωσης αλλά και τον περιοριστή ταχύτητας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση συμφώνησε φέτος την άνοιξη για τα νέα στάνταρ ασφάλειας.

Ήδη και το Euro NCAP αξιολογεί και επιβραβεύει τις εταιρείες που φέρνουν τέτοια συστήματα στη λίστα με τα στάνταρ. Το Euro NCAP προσμετρά στην αξιολόγηση το φρένο έκτακτης ανάγκης αλλά και τη διατήρηση λωρίδας, ήδη από το 2014. Στο μεταξύ αξιολογείται ακόμα η παρουσία ενός περιοριστή ταχύτητας και ενός αισθητήρα ζώνης ασφαλείας σε κάθε θέση.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)