ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

 Σχολιάστε 
47.423 Επισκέψεις στο άρθρο
Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
2 Φωτογραφίες »

Βενζίνη και Ηλεκτρικό: Αποδοτικό το ηλεκτρικό, πολιτισμένο το βενζινοκίνητο


To ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα του Omoda 5 εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και σαν αποτέλεσμα η αυτονομία δεν προβληματίζει. Σε αστική χρήση μάλιστα οι μετρήσεις μας έδειξαν σχεδόν 500 χλμ..
Ο turbo βενζινοκινητήρας των 1,6 λτ. του Omoda 5 ανταποκρίνεται θετικά σε επιδόσεις και είναι πολιτισμένος.
2 Φωτογραφίες »

To ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα του Omoda 5 εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και σαν αποτέλεσμα η αυτονομία δεν προβληματίζει. Σε αστική χρήση μάλιστα οι μετρήσεις μας έδειξαν σχεδόν 500 χλμ.. Ο turbo βενζινοκινητήρας των 1,6 λτ. του Omoda 5 ανταποκρίνεται θετικά σε επιδόσεις και είναι πολιτισμένος.

Το βασικότερο πεδίο διαφοροποίησης των δύο Omoda 5 είναι προφανώς οι δύο εντελώς διαφορετικοί «κόσμοι» τους σε σύστημα κίνησης, αυτόν της βενζίνης και του ηλεκτρισμού. Το ηλεκτρικό Omoda 5 EV είναι πιο ισχυρό αποδίδοντας 204 ίππους και 340 Nm ροπής, έναντι των 147 ίππων και των 275 Nm ροπής του βενζινοκίνητου Omoda 5 1,6 TGDI, ωστόσο οι επιδόσεις είναι ισάξιες και σε κάθε περίπτωση καλές, με ένα ισχνό προβάδισμα για το ηλεκτρικό Omoda 5 κυρίως στην προσπέραση 80-120 χλμ./ώρα που χρειάζεται 5,7 δλ. έναντι 6,5 δλ. για το βενζινοκίνητο, έχοντας και ελαφρώς καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (8,6 δλ. έναντι 9 δλ.) και ίδιες ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα (4,6 δλ. και 4,7 δλ. αντίστοιχα). Το βενζινοκίνητο Omoda 5 είναι ομοιογενές ως σύνολο με πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, ενώ ως είθισται έχει μεγαλύτερη τελική από το ηλεκτρικό αδελφάκι του (195 χλμ./ώρα έναντι 172 χλμ./ώρα).

Στο δρόμο: Υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας
Στο δρόμο, το βασικό χαρακτηριστικό και των δύο εκδόσεων του Omoda 5, είναι τα υψηλά επίπεδα άνεσης και η premium αίσθηση που αποπνέουν και στο πάτημά τους. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε κάθε περίπτωση και αναδεικνύει την ποιότητα κύλισης, ενώ η γενικότερη αίσθηση είναι αυτή ενός ευχάριστου και λειτουργικού στη χρήση αυτοκινήτου ακόμα και στην καθημερινότητα και ιδιαίτερα στην ηλεκτρική του έκδοση. Το ηλεκτρικό Omoda 5 διακρίνεται επίσης για την εντυπωσιακή του επίδοση στο φρενάρισμα με 36 μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα (σ.σ. 38,2 μ. το βενζινοκίνητο), ενώ με τη σειρά του το βενζινοκίνητο κατάφερε να περάσει το τεστ αποφυγής κινδύνου του Test Center μας, με καλή επίδοση στα (73,5 χλμ./ώρα).

Η γνώμη μας
Το Omoda 5 στην ηλεκτρική αλλά και στη βενζινοκίνητη εκδοχή του, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση με πολύ καλό value for money. Η επιλογή εξαρτάται κυρίως από τις προσωπικές ανάγκες και προτεραιότητες του καθενός, με το ηλεκτρικό Omoda 5 EV να εκφράζει ένα πιο high-tech και οικονομικό προφίλ, ενώ το βενζινοκίνητο διατηρεί την παραδοσιακή ευκολία χρήσης χωρίς συμβιβασμούς.
 

Σελίδα 1Omoda 5: Το πιο value for money οικογενειακό SUV σε βενζίνη & ηλεκτρικό
Σελίδα 2Εμφάνιση & εσωτερικό/χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Hyundai
Honda