ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Opel Mokka σε βενζίνη ή ηλεκτρικό; Ή μήπως το νέο hybrid;

43.241 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2024)
Η γκάμα των κινητήρων του Opel Mokka
2 Φωτογραφίες »

Η γκάμα των κινητήρων του Opel Mokka

- Έχει 4 κινητήρες στα 1.200 κυβικά από 100 έως 136 άλογα (βενζίνη ή ήπια υβριδικό) και ηλεκτρικό με 136
- Το ήπια υβριδικό έχει 20% χαμηλότερη κατανάλωση σύμφωνα με την Opel
- Το ηλεκτρικό και το ήπια υβριδικό δεν πληρώνουν τέλη, 79-85 ευρώ τα τέλη του βενζινοκίνητου
- Από 22.900 ευρώ η βενζίνη, από 28.100 το hybrid και από 31.500 το ηλεκτρικό

Έχει 4 κινητήρες στα 1.200 κυβικά από 100 έως 136 άλογα (βενζίνη ή ήπια υβριδικό) και ηλεκτρικό με 136

Το Opel Mokka διευρύνει τη γκάμα των κινητήρων προσθέτοντας στις επιλογές και ένα ολοκαίνουριο σύνολο με ήπια υβριδική τεχνολογία (δείτε εδώ πως δουλεύει το ήπια υβριδικό σύνολο της Stellantis) και 136 ίππους. Το εν λόγω σύνολο έρχεται να «σταθεί» ανάμεσα στα βενζινοκίνητα κινητήρια σύνολα 100, 130 και 136 ίππων και στο ηλεκτρικό Opel Mokka-e των 136 ίππων.

3 διαφορετικά σύνολα βενζίνης 100, 130 και 136 ίππων

Ξεκινώντας από τις εκδόσεις «σκέτης» βενζίνης, πρωταγωνιστής είναι ο τρικύλινδρος 1.200άρης τούρμπο κινητήρας του ομίλου, ο οποίος έρχεται σε τρεις διαφορετικές εκδοχές.

Στη βάση θα συναντήσουμε το Mokka των 100 ίππων (διαβάστε τη δοκιμή εδώ) και 205 Nm ροπής, ο οποίος έχει μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. και πληρώνει τέλη 79 ευρώ. Το μοτέρ συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης με πρωταρχικό ρόλο τον περιορισμό της κατανάλωσης, όντας ωστόσο εύρωστο από χαμηλά με αποτέλεσμα να κινεί με άνεση το Mokka.

Το ίδιο σύνολο έρχεται και σε μια πιο ισχυρή εκδοχή με 130 ίππους και ροπή στα 230 Nm, η οποία συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Σαφώς εδώ είναι πιο τονισμένες οι επιδόσεις και το σύνολο έχει περισσότερο νεύρο, ωστόσο αναπόφευκτα η κατανάλωση είναι αυξημένη στα 6,0 λτ./100 χλμ. όπως ανακοινώνει η Opel, καθώς επίσης και οι ρύποι, το οποίο σημαίνει και ελαφρώς αυξημένα τέλη στα 85 ευρώ

Το ισχυρότερο σύνολο τώρα, αυτό με τους 136 ίππους (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ) χρησιμοποιεί κάποιες τεχνικές αλλαγές στο μοτέρ ώστε να καταφέρει να κερδίσει 6 ίππους, μειώνοντας την κατανάλωση. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Opel Mokka με τον κινητήρα των 136 ίππων έχει μειωμένες εκπομπές ρύπων, από τα 141 γρ. CO2/χλμ. στα 124-125, συνεπώς και τέλη στα 79 ευρώ. Παράλληλα, έχει ίδια εργοστασιακή κατανάλωση με το 100άρι Mokka.


Σύμφωνα την Opel, το Mokka με τον κινητήρα των 136 ίππων έχει μειωμένες εκπομπές ρύπων και ίδια εργοστασιακή κατανάλωση με το 100άρι Mokka
2 Φωτογραφίες »

Σύμφωνα την Opel, το Mokka με τον κινητήρα των 136 ίππων έχει μειωμένες εκπομπές ρύπων και ίδια εργοστασιακή κατανάλωση με το 100άρι Mokka

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Το ήπια υβριδικό έχει 20% χαμηλότερη κατανάλωση συμφωνά με την Opel
Σελίδα 3Ηλεκτρικό Mokka με αυτονομία κοντά στα 300 χλμ. (+ τιμές και η γνώμη μας)
FORD
LEASING DUCATO-ETRANSIT