Το 208 GTi by Peugeot Sport έχει τον πιο σκληροπυρηνικό οδηγικό χαρακτήρα. Είναι τόσο σε αίσθηση όσο και αποτελεσματικότητα το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας χωρίς υπεκφυγές.

Το Clio R.S. «μαλάκωσε» σε χαρακτήρα και γενικότερα έχασε αυτή την καυτή του γεύση. Παρόλα αυτά παραμένει ικανό στη γρήγορη οδήγηση και πολύ πιο «ανθρώπινο» στην καθημερινότητα και σε μακρινές διαδρομές.

Ανέκαθεν οι GTI «με μεγάλο Ι» προτάσεις της VW στην κατηγορία ξεχώριζαν για τον ισορροπημένο τους χαρακτήρα. Αυτός τώρα περνάει με τον καλύτερο τρόπο και στην μικρή κατηγορία με το νέο Polo GTI.

Στο δρόμο: Ανήσυχο το 208, πιο κοντά Clio και Polo

72.928 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2019)

Eίναι αλήθεια πως το Renault Clio τουλάχιστον στις νορμάλ του εκδόσεις (διατίθεται και σε έκδοση Trophy με 220 ίππους) είναι πολύ πιο political correct σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν δεν έχασε την αποτελεσματικότητά του στη γρήγορη οδήγηση, ωστόσο απέκτησε έναν πιο εξευγενισμένο χαρακτήρα που του επιτρέπει αφενός να προκαλέσει το ενδιαφέρον περισσότερων οδηγών και αφετέρου να χρησιμοποιείται εύκολα στην καθημερινότητα του καθενός.

Κάτι αντίστοιχο και όπως πάντα με ιδιαίτερα πετυχημένο τρόπο, καταφέρνει και το νέο Volkswagen Polo GTI. Είναι γρήγορο και συγκλονιστικά σταθερό σε δρόμο με στροφές, απουσιάζει όμως όπως και στο Clio αυτό το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς που σχετίζεται με την παιχνιδιάρικη συμπεριφορά και την δυνατότητα του αυτοκινήτου να προσφέρει ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά.

Και τα δύο λοιπόν με όσα έρθουν, θα στρίψουν χωρίς μεγάλες κλίσεις και με την ανάρτησή τους να είναι σε όλες τις περιπτώσεις όσο σφιχτή χρειάζεται εξασφαλίζοντας έτσι άνεση στην καθημερινότητα και σταθερότητα σε γρήγορη οδήγηση.

Το Peugeot 208 GTi σε αυτή την by Peugeot Sport έκδοση έχει όλα αυτά και αυτό το κάτι παραπάνω. Είναι το πιο παιχνιδιάρικο και την ίδια ώρα γρήγορο GTi της κατηγορίας σε φιδίσιους δρόμους, προσφέρει την καλύτερη αίσθηση στον οδηγό του και είναι και το πιο αποτελεσματικό, ωστόσο «κουράζει» στην καθημερινότητά του μέσω της σκληρής του ανάρτησης. Αυτό είναι και το τίμημα (μαζί με την τιμή) που ορίζει αυτή η έκδοση, γιατί διαφορετικά και για να έχεις κάτι αντίστοιχο με τις προηγούμενες προτάσεις, «κοιτάζεις» την απλή -αλλά και «αδιάφορη» οδηγικά σε σχέση με αυτό, η entry level εδώ- έκδοση του 208 με το λογότυπο GTi. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
OPEL