Πιο πολιτισμένος και καλύτερος σε επιδόσεις είναι ο 2λιτρος κινητήρας του Polo GTI.

Κινητήρες: Ξεχωρίζει ο TSI του Polo… αλλά είναι 2λιτρος

72.907 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2019)

Το VW Polo είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της παρέας που εφοδιάζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με τα αρνητικά αλλά και τα θετικά του. Αρχικά το φορολογικό καθεστώς της χώρας μας δεν επιτρέπει τέτοιους κυβισμούς, ενώ τη στιγμή που ο ανταγωνισμός προσφέρει τα ίδια η ελαφρώς περισσότερα άλογα από 1,6 λτ. κινητήρες τίθεται σαφέστατα ως αρχικό κριτήριο επιλογής. Στην πράξη πάντως, ο δίλιτρος TSI των 200 ίππων έχει πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και «απλώνει» τη δύναμή του πιο γραμμικά σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ υπερτερεί ελαφρώς σε επιδόσεις, κάτι που οφείλεται και στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που εφοδιάζεται.

Αποκλειστικά με τέτοιο τύπου κιβώτιο είναι διαθέσιμο το Renault Clio R.S. ωστόσο εκτός των μεγάλων και σταθερών paddles πίσω από το τιμόνι του δεν υπερέχει σε σχέση με το DSG του Polo. Ο κινητήρας αποδίδει και εδώ 200 ίππους (από 1,6 λτ.) και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο μικρό γαλλικό GTi ενώ παράγει και ευχάριστη χροιά.

Ο πιο επιθετικός κινητήρας πάντως ανήκει στο Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport τόσο σε λειτουργία όσο και ήχο διαμορφώνοντας και εκείνος με τη σειρά του τον ειδικό του χαρακτήρα. Αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο με πολύ θετικό κούμπωμα, ενώ οι επιδόσεις και εδώ είναι καυτές με την κατανάλωση να είναι οριακά χαμηλότερη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center