ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες - Αυτονομία - Επιδόσεις

 Σχολιάστε 
7.236 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2025)
Το Ford Capri δεν έχει σύστημα e-Pedal, παρά μόνο επιλογή «B» για ελαφρώς πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας.
2 Φωτογραφίες »

Το Ford Capri δεν έχει σύστημα e-Pedal, παρά μόνο επιλογή «B» για ελαφρώς πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας.

460 χλμ. η πραγματική αυτονομία του Ford, 440 χλμ. για το Tesla


Μπορείς να «παίξεις» με τα προγράμματα Chill και Standard του Model Y Juniper, το οποίο έχει και σύστημα οδήγησης με ένα πεντάλ. Αφήνεις το γκάζι και αυτό φρενάρει μόνο του.
2 Φωτογραφίες »

Μπορείς να «παίξεις» με τα προγράμματα Chill και Standard του Model Y Juniper, το οποίο έχει και σύστημα οδήγησης με ένα πεντάλ. Αφήνεις το γκάζι και αυτό φρενάρει μόνο του.

Με δεδομένο ότι τόσο η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας, όσο και η τεχνολογία κατασκευής της (NMC - Νικέλιο Μαγγάνιο Κοβάλτιο) είναι ουσιαστικά ίδια, η τελική αυτονομία κάθε μοντέλου εξαρτάται από την ενεργειακή διαχείριση που κάνει. Και η οποία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Για παράδειγμα, ενώ το Tesla Model Y Juniper έχει ίδιο ηλεκτρικό σύνολο σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, η βελτιωμένη αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,22 Cd από 0,23) έφερε και μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Model Y Juniper έχει range 440 χιλιομέτρων, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία αξιοποιήσιμης χωρητικότητας 75 κιλοβατώρων. Όσον αφορά το τρόπο κίνησης, η συνδυαστική ισχύς των 514 ίππων προκύπτει από τη συνεργασία δύο ηλεκτροκινητήρων, ενός εμπρός (215 PS) και ενός πίσω (299 PS).

Κίνηση στους πίσω τροχούς έχει το Ford Capri που αξιολογούμε (υπάρχει και 4κίνηση έκδοση στα 340 άλογα). Το πισωκίνητο Capri αποδίδει 286 άλογα, με το μοτέρ να παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 κιλοβατώρων. Εδώ, η πραγματική αυτονομία προσεγγίζει τα 460 χιλιόμετρα.

Και με τα δύο προσπερνάς για πλάκα, μισό «κλικ» πιο γρήγορο το Model Y

Στον τομέα των επιδόσεων, δύο πολύ ισχυρά ηλεκτρικά επ ουδενί δεν θα σε αφήσουν παραπονούμενο. Οι προσπεράσεις έρχονται σε χρόνο dt, με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού. Τα περισσότερα άλογα για το Model Y Juniper δίνουν πάντως ένα «κλικ» καλύτερες επιδόσεις (60-100 σε 2,2 δλ. το Tesla, στα 2,9 δλ. το Ford), όμως τα 514 άλογα στην πόλη δεν έχουν το χώρο δράσης, ενώ στο ταξίδι θα μειώσουν περισσότερο την αυτονομία.

Σελίδα 1Πισωκίνητο Ford Capri (286 PS) ή 4κίνητο Tesla Model Y Juniper (514 PS);
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Αυτονομία - Επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, εξοπλισμοί, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
Autotriti.gr