ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Χώροι

 Σχολιάστε 
7.235 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2025)
Ξεκάθαρα πρακτικό προσανατολισμό έχει το Ford Capri, με την Mega Console και το My Private Locker πίσω από την οθόνη να φιλοξενούν πολλά αντικείμενα, μικρά αλλά και μεγάλα.
5 Φωτογραφίες »

Ξεκάθαρα πρακτικό προσανατολισμό έχει το Ford Capri, με την Mega Console και το My Private Locker πίσω από την οθόνη να φιλοξενούν πολλά αντικείμενα, μικρά αλλά και μεγάλα.

Πρακτικό αλλά και εντυπωσιακό εσωτερικό για το Capri, μία οθόνη «τα πάντα όλα» για το Model Y Juniper


Στο εσωτερικό του Tesla Model Y Juniper προστέθηκε κλασικός μοχλοδιακόπτης για την ενεργοποίηση των φλας, με την ρύθμιση για τα φώτα ή τους υαλοκαθαριστήρες να γίνεται δια της αφής από τους αντίστοιχους διακόπτες στο τιμόνι.
5 Φωτογραφίες »

Στο εσωτερικό του Tesla Model Y Juniper προστέθηκε κλασικός μοχλοδιακόπτης για την ενεργοποίηση των φλας, με την ρύθμιση για τα φώτα ή τους υαλοκαθαριστήρες να γίνεται δια της αφής από τους αντίστοιχους διακόπτες στο τιμόνι.

Ακολουθώντας την συνταγή του Explorer, το Capri έχει αυτούσια την εσωτερική διακόσμηση του ευρωπαϊκού SUV της Ford. Σχεδόν αυτούσια, για να είμαστε απόλυτα σωστοί, καθώς στο θερμαινόμενο τιμόνι οι «μυημένοι» θα εντοπίσουν τη χαρακτηριστική κατακόρυφη μεταλλική ακτίνα των 2 στρογγυλών οπών, που αποτίνει φόρο τιμής στο γνήσιο Capri. Η  μεγάλη εικόνα πάντως είναι κοινή: ποιοτική και σύγχρονη κατασκευή, με ξεκάθαρα πρακτικό προσανατολισμό. Από την μία πλευρά είναι το My Private Locker, η κρυφή θήκη πίσω από την κεντρική οθόνη (14,6'') που γλιστρά έως 30 μοίρες, από την άλλη το Mega Console των 17 λίτρων, όπου μπορείς να βάλεις έναν φορητό υπολογιστή 15 ιντσών ή 4 μεγάλα μπουκάλια νερού.

Τέτοιες εργονομικές «ψαγμενιές» δεν έχει το Model Y Juniper, το οποίο ακολουθεί την κλασική, minimal λογική της Tesla. Με μία οθόνη που φτιάχνει μέχρι και... καφέ. Με επιφάνεια 15,4 ιντσών σού δίνει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, από την ρύθμιση των καθρεπτών μέχρι το χειρισμό του infotainment. Κάτι που σίγουρα απαιτεί χρόνο εξοικείωσης στην αρχή, αλλά σίγουρα έχει το δικό του χαρακτήρα. Όπως το δικό της στιλ έχει και η νέα, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, πάνω από τους πίσω αεραγωγούς, ώστε οι πίσω επιβάτες να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία και την ένταση του κλιματισμού.

Τεράστιο πορτ-μπαγκάζ για το Tesla (822 λτ.), πιο άνετο για τους επιβάτες το Capri

Κι αφού περάσαμε πίσω, να δούμε και τους χώρους κάθε μοντέλου. Με δεδομένο ότι και στα δύο SUV ο «αέρας» για πόδια και κεφάλι θα είναι μπόλικος, η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στο φάρδος του πίσω καθίσματος. Τα 135,5 εκ. του Model Y Juniper εξακολουθούν να βάζουν περιορισμούς και δυσκολίες στον τρίτο, μεσαίο επιβάτη όταν το Capri των 142 εκ. χωράει και... τέταρτο.

Μεγάλη διαφορά θα δούμε και στο χώρο αποσκευών, υπέρ του Tesla αυτή τη φορά. Το αχανές πορτ-μπαγκάζ των 822 λίτρων ενδείκνυται για μετακομίσεις, αν και γνώμη μας είναι πως και τα 572 λίτρα (στην έκδοση Style) που έχει ο χώρος αποσκευών του Capri φτάνουν και περισσεύουν.

Σελίδα 1Πισωκίνητο Ford Capri (286 PS) ή 4κίνητο Tesla Model Y Juniper (514 PS);
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Αυτονομία - Επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, εξοπλισμοί, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
4green