ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά

 Σχολιάστε 
7.234 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2025)
Το Capri έχει τον τρόπο να μη δείχνει τους 2+τόνους του και σε συνδυασμό με το φουλ ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο στρίβει ουδέτερα με μικρή κλίση και χωρίς άτσαλες αντιδράσεις, ακόμα και αν «κουβαλήσεις»
2 Φωτογραφίες »

Το Capri έχει τον τρόπο να μη δείχνει τους 2+τόνους του και σε συνδυασμό με το φουλ ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο στρίβει ουδέτερα με μικρή κλίση και χωρίς άτσαλες αντιδράσεις, ακόμα και αν «κουβαλήσεις» περισσότερη από ό,τι χρειάζεται ταχύτητα μέσα στη στροφή.

Ευχάριστο & απίστευτα ευέλικτο το Explorer, άνετο, σβέλτο & πολύ ήσυχο στο ταξίδι το Model Y Juniper


Ρυθμίζοντας εκ νέου την ανάρτηση του Model Y, η Tesla ενίσχυσε το πλαίσιο και φρόντισε προκειμένου οδηγός να παίρνει καλύτερα την απαιτούμενη πληροφόρηση από το τιμόνι για τα όσα κάνει στο δρόμο.
2 Φωτογραφίες »

Ρυθμίζοντας εκ νέου την ανάρτηση του Model Y, η Tesla ενίσχυσε το πλαίσιο και φρόντισε προκειμένου οδηγός να παίρνει καλύτερα την απαιτούμενη πληροφόρηση από το τιμόνι για τα όσα κάνει στο δρόμο.

Ευκολοδήγητο, άνετο στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, αγχολυτικό. Όλα αυτά τα επίθετα συνοδεύουν τον οδηγικό χαρακτήρα κάθε ηλεκτρικού μοντέλου, με τα Ford Capri και Tesla Model Y να μην αποτελούν εξαίρεση. Φυσικά, κάθε αυτοκίνητο έχει και τον δικό του χαρακτήρα, κάτι που διαπιστώσαμε στην αναλυτική δοκιμή τους.

Στην περίπτωση του Ford Capri εντυπωσιακή είναι η ευελιξία του, που σε κάνει να ξεχνάς ότι οδηγείς αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας. Μόλις 9,7 μ. είναι ο κύκλος στροφής, που σημαίνει κορυφαία ευχρηστία στις καθημερινές, αστικές σου υποχρεώσεις. Από εκεί και πέρα, η Ford έβαλε τη σφραγίδα της στο «στήσιμο» του Capri, το οποίο έχει άμεσο μπροστινό σύστημα, αρκούντως πληροφοριακό τιμόνι και ελεγχόμενη συμπεριφορά, ακόμη και στο όριο. Στα πολύ θετικά βάζουμε την επίδοση στο φρενάρισμα (100-0 χλμ../ώρα σε 34,2 μέτρα), που συγκαταλέγεται στις κορυφαίες συνολικά στο αρχείο του Test Center μας.

Στο Tesla Model Y Juniper, θα έλεγε κανείς ότι είναι από τις λίγες φορές που μία ανανέωση βελτίωσε τόσο πολύ την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Περισσότερο σβέλτο και άνετο σε σχέση με όσα είχαμε δει, έχει τις προδιαγραφές να στηρίξει πιο γρήγορους ρυθμούς, στο πρίσμα της ασφάλειας και της σιγουριάς. ΟΚ, τα 12,1 μέτρα κύκλου στροφής δεν τα λες και... σύμμαχο (οι 8 περιμετρικές κάμερες θα βοηθήσουν πολύ εδώ), όμως στο ταξίδι είναι που θα εκτιμήσεις την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την εντυπωσιακή ησυχία, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες (66,8 dB στα 120 χλμ./ώρα).

Σελίδα 1Πισωκίνητο Ford Capri (286 PS) ή 4κίνητο Tesla Model Y Juniper (514 PS);
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Αυτονομία - Επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, εξοπλισμοί, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
DUNLOP VS NEXEN