ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση & τεχνολογίες οδήγησης

Στον κατάλληλο φορτιστή, αρκούν 10 λεπτά στην πρίζα για 300 χλμ. αυτονομίας στην Mercedes GLC με EQ Technology (κατά WLTP).
3 Φωτογραφίες »

Στον κατάλληλο φορτιστή, αρκούν 10 λεπτά στην πρίζα για 300 χλμ. αυτονομίας στην Mercedes GLC με EQ Technology (κατά WLTP).

Ολοκαίνουργια σχεδίαση, με κλειστή εμπρός μάσκα που έχει 942 κυψέλες και 140 LED

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στη εμφάνιση της GLC με EQ Technology, η οποία αποτελεί το πρώτο κεφάλαιο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας Sensual Purity της μάρκας. Είθισται τα αμιγώς ηλεκτρικά να έχουν κλειστή μπροστινή μάσκα και το θηριώδες SUV της Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση. Από το μοτίβο με τα αστέρια στο συμβατικό μοντέλο, περνάμε στην ολοκαίνουργια φωτιζόμενη iconic γρίλιας. Αυτή «παντρεύει» το κλασικό μοτίβο πλέγματος των παλαιότερων μοντέλων της μάρκας με τη μοντέρνα και σύγχρονη αισθητική του σήμερα. Το συγκεκριμένο πλέγμα αποτελείται από 942 κυψέλες, οι οποίες φωταγωγούνται από 140 LED, με τη διαδικασία παραγωγής να ακολουθεί δύο διαφορετικές μεθόδους ανάλογα με το αν ο αγοραστής προτιμά γυαλιστερό νίκελ ή ματ αποτέλεσμα. 

Με αερανάρτηση Airmatic, πίσω ρόδες που στρίβουν & αλλά και τεχνολογία απενεργοποίησης των εμπρός τροχών

Πέραν των διαφορών, υπάρχουν και τεχνολογίες που συναντάμε και στα δύο μοντέλα με πιο χαρακτηριστικές δύο περιπτώσεις που εντάσσονται σε έξτρα εξοπλιστικά επίπεδα. Καταρχάς είναι η αερανάρτηση Airmatic, μέσω της οποίας η ανάρτηση «μαλακώνει» ή «σκληραίνει» αναλόγως αν θες υψηλό επίπεδο άνεσης ή πιο σπορ δυναμική οδήγηση, αντίστοιχα, μόνο που στην Mercedes GLC με EQ Technology η ανάρτηση μπορεί να προσαρμοστεί ως προς το ύψος και τη σκληρότητά της ανάλογα με τις συνθήκες και λαμβάνοντας δεδομένα χαρτογράφησης από το σύστημα πλοήγησης.
 
Έπειτα είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης (Rear-Axle-Steering). Χάρη σε αυτό, στην ηλεκτρική GLC σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα οι πίσω ρόδες στρίβουν έως 4,5 μοίρες σε αντίθετη κατεύθυνση, ενώ σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα έως 2,5 μοίρες προς την ίδια κατεύθυνση. Στην πράξη, το αυτοκίνητο κερδίζει σε ευελιξία και μειώνεται σημαντικά ο κύκλος στροφής του (από 12,1 σε 11,2 μ.)
 
Το έξτρα που συναντάμε στην Mercedes GLC με EQ Technology είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης των εμπρός τροχών. Αυτό αφορά τις 4κίνητες εκδόσεις (θα υπάρχουν και πισωκίνητες) στις οποίες το σύστημα DCU (Disconnect Unit) θα αποσυνδέει τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα όπου δεν χρειάζεται για καλύτερη αποδοτικότητα και περιορισμό της κατανάλωσης.

Σελίδα 1Πού διαφέρει η νέα Mercedes GLC σε σχέση με την προηγούμενη;
Σελίδα 2Σχεδίαση & τεχνολογίες οδήγησης