Ετοιμοπαράδοτα Ford ST Line με 125 PS: Puma ή το φθηνότερο Fiesta;
2 Φωτογραφίες »

Ετοιμοπαράδοτα Ford ST Line με 125 PS: Puma ή το φθηνότερο Fiesta;

115.924 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2024)

- Ετοιμοπαράδοτα στη σούπερ έκδοση εξοπλισμού ST-Line
- Οικονομικό, σβέλτο και βραβευμένο μοτέρ με 125 άλογα
- «Θηρίο» το πορτ-μπαγκάζ του Puma
- Στιφτερά & ευχάριστα και τα δύο στον δρόμο
- Πιο άνετο σε χώρους το Puma, πιο μανιτζέβελο το Fiesta

Ετοιμοπαράδοτο: SUVάκι ή το τελευταίο Fiesta;

Fiesta και Puma έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν, το καθένα στην δική του κατηγορία, για το νεανικό και τον «στριφτερό» τους χαρακτήρα και παρά το διαφορετικό αμάξωμα που έχουν διατηρούν ένα κοινό. Προσφέρονται και τα δύο με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη EcoBοοst με ισχύ 125 άλογα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο στην σπορτίφ έκδοση ST-Line. Το Puma, ωστόσο, το μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ, είναι ακριβότερο κατά 3.811 ευρώ, αφού τιμάται από 26.313 ευρώ (υπάρχει και η φθηνότερη Titanium από 23.995 ευρώ), την στιγμή που το αντίστοιχο Fiesta κοστίζει 22.502 ευρώ. Πάμε να δούμε τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής...

Εμφάνιση: Πιο κομψό από ποτέ το Fiesta, πιο επιβλητικό ως B-SUV το Puma

To Fiesta, μετά την ανανέωση που δέχθηκε διατίθεται στην έκδοση ST-Line με Matrix LED φώτα και πιο σκούρα φανάρια πίσω. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός περιλαμβάνει επίσης το ψηλότερα τοποθετημένο καπό που αυξάνει το ύψος του ρύγχους, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό με την πρώτη ματιά. Το Puma από την άλλη διαθέτει πιο μυώδη σχεδίαση, η οποία του χαρίζει πολύ δυναμική εμφάνιση, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα των 4,19 μ., με τους τονισμένους θόλους, τη μεγάλη γρίλια της μάσκας και τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, ως SUV έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που του επιτρέπει να έχει και πιο... περιπετειώδη χαρακτήρα.

Σελίδα 2Εσωτερικό: Το πορτ-μπαγκάζ του Puma κάνει την διαφορά
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικός και σβέλτος ο ήπια υβριδικός 1.000άρης των 125 ίππων 
Σελίδα 4Στον δρόμο: Σφιχτά και τα δύο
Σελίδα 5Συμπέρασμα: Δεν θα «κλάψεις» τα λεφτά σου
ELASTIKA 2024
NISSAN