Στον δρόμο: Σφιχτά και τα δύο
2 Φωτογραφίες »

Στον δρόμο: Σφιχτά και τα δύο

116.040 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2024)

Με το Fiesta των 125 ίππων, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο. Μάλιστα σε βάζει σε αυτό το mood από την αρχή με την ευχάριστη θέση οδήγησης για να αναλάβουν μετά η καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και φυσικά το ξυραφένιο τιμόνι, που περνάει και την παραμικρή πληροφορία στον οδηγό. Έτσι, παραμένει κορυφαίο σε αίσθηση και απόκριση στις εντολές του οδηγού του και ιδιαίτερα ευχάριστο σε συνθήκες πίεσης, εκεί όπου η ανάρτηση διαχειρίζεται με υποδειγματικό τρόπο όλες τις δυνάμεις που ασκούνται, καθιστώντας το ή μάλλον διατηρώντας το και σε αυτή την έκδοση, ως το κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας.


Οι οδηγικές προσδοκίες από ένα μικρό crossover, το οποίο από τη μια είναι εξελιγμένο από τη Ford και από την άλλη βασίζεται στο Fiesta, είναι χωρίς αμφιβολία μεγάλες. Και το Puma όχι απλά στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, αλλά έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Το τιμόνι δεν είναι ακριβώς Fiesta, αλλά στην κατηγορία δεν βρίσκεται καλύτερο και είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να σε εμπνέει και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Από εκεί και πέρα τίποτα δεν είναι τυχαίο. Γιατί μπορεί το κέντρο βάρους να έχει ψηλώσει σε σχέση με το Fiesta, η πλατφόρμα του τελευταίου όμως  ενισχύθηκε με πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση και μεγαλύτερα αμορτισέρ, πιο άκαμπτα σινεμπλόκ και βελτιστοποιημένα top mounts. Τα αποτελέσματα φαίνονται στην πράξη με μια θεσπέσια οδηγική αίσθηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότομα.

Σελίδα 1Ετοιμοπαράδοτα Ford ST Line με 125 PS: Puma ή το φθηνότερο Fiesta;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Το πορτ-μπαγκάζ του Puma κάνει την διαφορά
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικός και σβέλτος ο ήπια υβριδικός 1.000άρης των 125 ίππων 
Σελίδα 4Στον δρόμο: Σφιχτά και τα δύο
Σελίδα 5Συμπέρασμα: Δεν θα «κλάψεις» τα λεφτά σου
citroen
test center