• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Από το 1996, η Octavia έχει καταφέρει μια σπουδαία εμπορική καριέρα, την οποία συνεχίζει σήμερα η 3η γενιά, που επίσης βασίζεται στα μηχανικά μέρη και την πλατφόρμα του τρέχοντος VW Golf.

Η ανανεωμένη Skoda Octavia απέκτησε 20 χλστ. μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο, ενώ πλέον μπορεί εξοπλιστεί με τη σύγχρονη γκάμα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας του ομίλου VW.

Την παράσταση κλέβουν τα νέα διπλά φώτα (προαιρετικά και με LED), που θυμίζουν αυτά της Mercedes E-Class του 2009, αλλά και η νέα μάσκα με την τονισμένη γρίλια στα πρότυπα, που λάνσαρε το Skoda Kodiaq.

Δοκιμή: Skoda Octavia 1,6 TDI 116 PS

Διαβάστηκε από 21486 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/2/2018

Aνεση, οικονομία και Value for Money ταίριαξαν απόλυτα κάνοντας την νέα Octavia, μια επιλογή που κάθε οικογενειάρχης θα πρέπει να εξετάσει πολύ προσεκτικά.

 
What is new
- Σχεδίαση
- 1,6 TDI με 116 άλογα
- Νέες τεχνολογίες και συστήματα infotainment
- Από 20.500 ευρώ
 
Από το 1996, η Octavia έχει καταφέρει μια σπουδαία εμπορική καριέρα, την οποία συνεχίζει σήμερα η 3η γενιά, που επίσης βασίζεται στα μηχανικά μέρη και την πλατφόρμα του τρέχοντος VW Golf. Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη Octavia με τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI κινητήρα των 116 ίππων συνδυασμένο με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7, αλλά και τις νέες τεχνολογίες, που έχει λανσάρει η «μαμά» VW.
 
Mε νέο πρόσωπο
Εντελώς νέο δείχνει το μπροστινό μέρος της Octavia, το οποίο έχει και τις περισσότερες αλλαγές. Την παράσταση κλέβουν τα νέα διπλά φώτα (προαιρετικά και με LED), που θυμίζουν αυτά της Mercedes E-Class του 2009, αλλά και η νέα μάσκα με την τονισμένη γρίλια στα πρότυπα, που λάνσαρε το Skoda Kodiaq. Επανασχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες, ενώ υπάρχουν «φρεσκαρισμένα» πίσω φώτα και νέα σχέδια ζαντών. Σε γενικές γραμμές η Octavia διατηρεί τις λιτές γραμμές του αμαξώματός της, που δείχνει σεντάν, αλλά στην πράξη έχει πρακτική πίσω 5η πόρτα, η οποία ανοίγει μαζί με το τζάμι. 
 
1,6 TDI από 20.500 ευρώ
 Η πετρελαιοκίνητη ανανεωμένη Skoda Octavia με τον 1,6 TDI των 116 ίππων κοστίζει στη βασική έκδοση Active 20.500 ευρώ. Ωστόσο πιο συμφέρουσα είναι η επόμενη έκδοση Ambition (με στάνταρ μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου, καθρέφτες και χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος, εμπρός προβολείς ομίχλης, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, κλιματιζόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού) και τιμή 21.200 ευρώ. Από αυτή την έκδοση και πάνω μπορεί κανείς να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο DSG7, όπως το μοντέλο, που δοκιμάσαμε. To παράδοξο είναι πως η έκδοση Ambition DSG κοστίζει 21.900 ευρώ (δλδ για το κιβώτιο πληρώνετε μόνο 700 ευρώ επιπλέον), ενώ η διαφορά μεταξύ χειροκίνητης και DSG Style είναι 3.600 ευρώ (21.900 και 25.500 ευρώ αντίστοιχα). Το περίεργο σύστημα υπολογισμού τέλους ταξινόμησης έκανε πάλι το θαύμα του!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • or9ez

    μόλις σήμερα το πρωί, το έκανα test drive (1.6 TDI, Style edition - 22.500 €)..νιώθω απόλυτα ικανοποιημένος και, μπορώ να πώ ότι, πρόκειται για μια τίμια πρόταση της Skoda (σχέση τιμής - αξίας)..το αυτοκίνητο, σου δίνει πολύ καλή αίσθηση στιβαρής κι ασφαλούς οδήγησης, έχει χαμηλό θόρυβο, επιταχύνει σχετικά άνετα με 5η από τα 120 km/h, σχεδιαστικά δεν θα έλεγα ότι είναι συγκρατημένο (πόσω δε μάλλον συντηρητικό)..σε λίγους μήνες, πρώτα ο Θεός, θα το αποκτήσω..

      15
  • Νεοέλληνας

    Μιλάμε για αυτοκινητάρα! Εχει ότι μπορεί να ζητησει ενας οικογενειαρχης ενω σαν εμφανιση, παρα τα αναγραφόμενα περί συγκρατημένης σχεδιασης, μου αρεσει παρα πολύ! Τον πίνακα οργάνων θα ηθελα μονο πιο συγχρονο γιατί σχεδιαστικα παραπέμπει σε αυτοκινητα προηγουμενων δεκαετιων.

      12
  • Θεόδωρος Β.

    Είμαι ευτυχής κάτοχος Skoda Octavia Combi από το 2014. Περίπου 90.000 χλμ μετά το αυτοκίνητο είναι άψογο!! Ταξιδεύει άνετα και ξεκούραστα, δεν έχει βγάλει την παραμικρή βλάβη. Το συντηρώ όπως προτείνει ο κατασκευαστής και μέχρι τώρα δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου, αν αύριο άλλαζα αυτοκίνητο πάλι Skoda Octavia θα έπαιρνα με κλειστά μάτια!

      11
  • Μιχάλης Βολιτάκης

    Το 1999 αγόρασα το πρώτο Οκτάβια 1,8 τουρμπο, που ήλθε στην αντιπροσωπεία Ηρακλείου. Το αντιακτεστησα σε δύο χρόνια με το SUPERB 1.8 (την ίδια μηχανή. Το κράτησα 12 χρόνια. Αν βρεις αλλά αυτοκίνητα με τέτοια ποιότητα, είτε μηχανική είτε αμαξώματος , ακομα και σε μεγαλύτερη κατηγορία με αυτή την τιμή ,έλα συγκρίνουμε . Φάνηκε αμέσως από το σχόλιο σου ότι υπάρχει σκοπιμότητα, εκτός και αν είσαι άσχετος από αυτοκίνητα.

      11
  • Πανος

    Καπου το έχετε χάσει. Κάτοχος Octavia MY 2013 TDI, και τώρα Corolla D. Το Toyota είναι σαν ενα πολύ καλό αγροτικό, με τεράστιο πίσω χώρο λόγω επίπεδου πατώματους, ίδιας κατανάλωσης με το Skoda, φρένα επιεικώς επικύνδυνα και οδηγική συμπεριφορά χειρότερη απο το Sunny 1.4 MY 95. Κρίμα για όσους έχουν αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο, μπράβο στην Octavia για όσα προσφερει. Το Astra D επίσης καλή πρόταση αλλα με πολλές τάσης αυτονομίας στο ESP. Αν δεν εχετε αμεση εμπειρία πως κρίνετε ρε παιδιά? Ειδικά σε άμεση σύγκριση με άλλα ιδιας τιμής αυτοκίνητα, το octavia απλά δεν συγκρίνεται.

      11
  • Έκβους

    @ t@kis 18/09/2017, 13:21 εκτός από την περιφρόνηση και τους γέλωτές σας, κύριε, μπορείτε να μας πείτε ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ -ώστε να διαφωτίσετε κι εμάς τους λοιπούς αναγνώστες- για: α. το μή αξιόπιστο της Skoda; β. την μή ποιότητα; γ. ποιές άλλες ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ αξιόλογες προτάσεις μιλάτε με ίδια τιμή και καλύτερο εξοπλισμό; δ. τα της κατανάλωσης;

      11
  • Kossch

    Η Skoda εχει καταφέρει κάτι πολύ φοβερό σε σχέση με τις άλλες μάρκες του VW Group. Τα αυτοκίνητά της δεν συγκρίνονται σε χώρους με τα αντίστοιχης κατηγορίας των AUDI & VW χωρίς να υστερούν σε ποιότητα. Εγώ αγόρασα το KODIAQ και νομίζω οτι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχει κάτι μεγαλύτερο σε χώρους. Μπράβο στη SKODA!

      8
  • t@kis

    Στα συν η ....ποιότητα κατασκευής! Εδώ σηκώνει πολλά γέλια! Αξιόπιστα και ποιοτικά ...Skoda, σαν ανέκδοτο ακούγεται! Πολλά χρήματα, σε αυτη την τιμή υπάρχουν πολλές άλλες αξιόλογες προτάσεις Επίσης τα 6,3 λίτρα είναι πολλά αυτό που γράφει ο συντάκτης (για το μέγεθος του αυτοκινήτου) είναι λάθος, όλα σχεδόν τα σύγχρονα αυτοκίνητα αξιόπιστων εταιρειών καίνε λιγότερο, ακόμα και jeep, μέχρι και 3,5 λίτρα τα πετρελαιοκίνητα Αδιάφορο αισθητικά, ακριβό για Skoda, την επόμενη της αγοράς του να το πουλήσεις έχασες τα λεφτα σου, Τέτοιου είδους αυτοκίνητα πουλούσαν παλιά...μονο επειδή ήταν..φτηνά!

      8
  • t@kis

    Mr Έκβους, δεν χρειάζεται νομίζω να κάνω και εγώ μια παρουσίαση-ανάλυση του skoda αυτοκινήτου, ούτε θέλω να πείσω κάποιον για κάτι. Πιστεύω ότι η παρουσίαση είναι αναλυτικότατη και αναφέρει τα πλην του αυτοκινήτου! Π.Χ 25.500 για βενζινοκίνητο είναι πολλά, τα 6,5 λίτρα είναι πολλά, η μάρκα <<αξιόπιστη>> Εγώ τι άλλο να προσθέσω, ποιός αγόρασε skoda για την αξιοπιστία της μάρκας ή για την ποιότητα Ας μην γελιόμαστε όλοι τα αγόραζαν επειδή ήταν φθηνά, και πραγματικά αν η τιμή ήταν 16 χιλιάρικα θα έλεγα τουλάχιστον είναι φθηνό! Ελικρινά δεν το λέω για να υπουιμήσω αυτούς που αγοράζουν skoda ή κινέζικα ή κορεάτικα κλπ Μοντέλα, έχουν περιέλθει και στην κατοχή μου τέτοια, από άγνοια αν θές, επειδή ήταν και φθηνά δεν ξέρω! Γι αυτό τα σνομπάρω γιατί είναι κάτι σαν κινεζιές...κατάλαβες! Και έχω τύχει να νοικιάσω πολλές φορές τέτοια και αντίστοιχα ευρωπαικά-κλπ! Εκεί καταλαβαίνεις τη διαφορά!!!!

      5
  • Ηλίας

    Είναι φανταστικά. Κι εγώ σκόπευα να πάρω το Octavia, αλλά πέτυχα σε μια προωθητική το Superb και το χτύπησα. Δεν υπάρχει το αυτοκίνητο ... !!!!

      4

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα