Όπως σε κάθε ηλεκτρικό, έτσι και στην περίπτωση του Hyundai Kona Electric η άμεσα διαθέσιμη ροπή εξασφαλίζει πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις, για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,5 και 4,4 δλ., αντίστοιχα).
Ηλεκτρικό που φορτίζεις σπίτι & δίνεις 2¤/100 χλμ. ή full υβριδικό για οικονομία στην πόλη & ταξίδι χωρίς άγχος αυτονομίας
Στο full υβριδικό Hyundai Tucson ο 1,6 T-GDI turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων, που παίρνει ρεύμα από μια μικρή μπαταρία της 1,49 kWh.
Επιλέγοντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεδομένο είναι πως θα κερδίσεις πολύ σε κατανάλωση στην πόλη. Το Hyundai Kona Electric των 218 ίππων κερδίζει όσο... κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία, αξιοποιώντας και το πολύ αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Για κάποιον που έχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι, το κόστος για κάθε 100 χλμ. στην πόλη δεν θα ξεπεράσει τα 2 ευρώ (!), νούμερο εντυπωσιακό αν μη τι άλλο.
Οικονομικό στην πόλη είναι και το υβριδικό Hyundai Tucson, που «καίει» γύρω στα 5 λίτρα σύμφωνα με όσα δηλώνει η εταιρεία. Εδώ, σε σχέση με το ηλεκτρικό Kona, το πλεονέκτημα έχει να κάνει με την αυτονομία στο ταξίδι. Και κυρίως σε σχέση με το πόσο γρήγορα «ανανεώνεις» αυτή την αυτονομία. Το υβριδικό Hyundai Tucson «φουλάρει» στο... 3λεπτο και σίγουρα δεν θα έχεις το range anxiety του «μέχρι πού φτάνω» και «πού θα φορτίσω».
Η γνώμη μας
Το Hyundai Kona Electric και το full υβριδικό Hyundai Tucson ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία ως προς την τεχνολογία τους, η αλήθεια όμως είναι πως μιλάμε για δύο αυτοκίνητα με ένα βασικό πλεονέκτημα: την χαμηλή κατανάλωση. Το ηλεκτρικό Kona σού κάνει πολύ μεγάλο σκόντο αν επιλέξεις να κινηθείς στην πόλη, το υβριδικό Tucson είναι αρκετά οικονομικό για τα χαρακτηριστικά του, ενώ δεν σε «αγχώνει» με την αυτονομία του στο ταξίδι.