Στα ίδια λεφτά: Ford Focus ST-Line ή Puma ST-Line;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στα ίδια λεφτά: Ford Focus ST-Line ή Puma ST-Line;

35.298 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2022)

Δίνοντας περίπου 24 χιλιάρικα, μπορείς να αγοράσεις το ανανεωμένο Focus ή το Puma στην πλούσια έκδοση ST-Line που συνδυάζεται με τον ήπια υβριδικό 1,0 ΕcoBoost των 125 ίππων. Εσύ ποιο θα επέλεγες;

Στα 24 χιλιάρικα: Μικρομεσαίο Ford Focus ή το SUVάκι Puma;

To Ford Focus, ένα μοντέλο που έχει κτίσει την δική του ιστορία στην κατηγορία των μικρομεσαίων, ανανεώθηκε αισθητά σε όλους τους τομείς θέλοντας να μείνει ανταγωνιστικό στην απαιτητική κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, με την μάρκα να ανακοινώνει πριν λίγες μέρες τις τιμές με τις οποίες θα διατίθεται το μοντέλο στην χώρα μας. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο ήπια υβριδικός 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με τιμή από 24.279 ευρώ στην σπορτίφ και πλούσια έκδοση ST-Line, είναι δηλαδή περίπου 500 ευρώ πιο ακριβό από την αντίστοιχη έκδοση (1,0 EcoBoost mHEV) του Puma (23.833) Πάμε να δούμε σε ποια σημεία υπερτερεί το κάθε μοντέλο:
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εμφάνιση: Πιο κομψό το Focus, πιο περιπετειώδες το Puma

To hatchback Focus μετά την ανανέωσή του είναι πλέον πιο κομψό καθώς το καπό του αυξάνει το ύψος του ρύγχους και εξοπλίζεται με νέα φωτιστικά σώματα LED με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης σε όλες τις εκδόσεις. Το έμβλημα της φίρμας είναι πλέον πάνω στην γρίλια και όχι στο χείλος του καπό, ενώ πίσω, υπάρχουν σκουρόχρωμα φώτα LED με νέο μοτίβο που δίνουν premium αίσθηση. Το Puma από την άλλη διαθέτει πιο μυώδη σχεδίαση, η οποία του χαρίζει δυναμική εμφάνιση, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα των 4,19 μ., με τους τονισμένους θόλους, τη μεγάλη γρίλια της μάσκας και τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, ως SUV έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που του επιτρέπει να έχει και πιο... περιπετειώδη χαρακτήρα.

Εσωτερικό: Πιο ευρύχωρο και hi-tech το Focus, κερδίζει σε πορτ-μπαγκάζ το Puma

Η σχεδίαση της καμπίνας σε Focus και Puma είναι ίδια σε μεγάλο βαθμό, που σημαίνει πως και τα δύο προσφέρουν νεανικό διάκοσμο, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Σε αντίθεση με το Puma ωστόσο που προσφέρεται με οθόνη αφής 8 ιντσών, το ανανεωμένο Focus στην έκδοση ST-Line προσφέρεται με την καινούρια τεράστια 13,2 ιντσών οθόνη αφής της φίρμας ενώ λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου, το Focus έχει σημαντικό προβάδισμα επίσης σε χώρους τόσο για τους μπροστά όσο και τους πίσω επιβάτες. Αντίθετα, μεγάλο πλεονέκτημα του Puma είναι ο χώρος αποσκευών των 458 λτ. συν άλλα 80 λτ. του MegaBox (μπορεί να πλυθεί και να αποστραγγισθεί), έναντι 392 λτ. του Focus, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει την υψηλότερη θέση οδήγησης που κάνει παιχνιδάκι την κίνηση μέσα στην πόλη και την επι/αποβίβαση είναι πιο εύκολη. Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto