Πώς είναι στο δρόμο & τελική «απόφαση» του AutoΤρίτη

36.531 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2024)
Πολύ καλή θέση οδήγησης, άνετα καθίσματα και καλή περιφερειακή ορατότητα νιώθεις με το «καλησπέρα», πίσω από το τιμόνι του Hyundai Kona.
2 Φωτογραφίες »

Πολύ καλή θέση οδήγησης, άνετα καθίσματα και καλή περιφερειακή ορατότητα νιώθεις με το «καλησπέρα», πίσω από το τιμόνι του Hyundai Kona.

Οδική συμπεριφορά: Αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες, ξεχώρισε στο φρενάρισμα το 2008


Το 2008 έχει μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, με «ανάλαφρη» αίσθηση και ικανοποιητική κατευθυντικότητα.
2 Φωτογραφίες »

Το 2008 έχει μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, με «ανάλαφρη» αίσθηση και ικανοποιητική κατευθυντικότητα.

Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση του Hyundai Kona εξασφαλίζει αποτελεσματικότητα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Παρότι το τιμόνι του δεν δίνει την πληροφόρηση που θα θέλαμε, θα εκτιμήσεις το καλό κράτημα και τις συγκρατημένες κλίσεις σε μία πιο στριφτερή διαδρομή, Κατά τα άλλα, οι περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος θα απορροφηθούν από την ανάρτηση (πίσω ημιάκαμπτος άξονας), και μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές με τους 18άρηδες τροχούς του μοντέλου της δοκιμής να... παίζουν το ρόλο τους.
 
Ισορροπημένο προφίλ μεταξύ αποτελεσματικότητας και ποιότητας κύλισης αντιληφθήκαμε οδηγώντας το ανανεωμένο Peugeot 2008. H κατευθυντικότητα είναι απόλυτα ικανοποιητική, με το τιμόνι να περνά άμεσα και με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού. Αρκετά καλή για μικρό SUV είναι η απόσταση από το έδαφος (17 εκ.), κάτι παραπάνω από... καλή αξιολογείται η απόσταση φρεναρίσματος, με τα 36,4 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα να είναι μία από τις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας.

Η γνώμη μας

Hyundai Kona και Peugeot 2008 είναι δύο μοντέρνα SUV που πριν λίγα χρόνια «παίζανε» στο ίδιο segment, πλέον όμως έχουν διαφορά μεγέθους που καθορίζει και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Το νέας γενιάς μεγαλύτερο Hyundai Kona κοστίζει λίγο παραπάνω, έχει σταθερά καλό στάνταρ εξοπλισμό και προσφέρει περισσότερους χώρους, υπερ-αρκετούς για μία οικογένεια. Πιο οικονομικό προφίλ, σε κόστος κτήσης (τιμή αγοράς) αλλά και κόστος χρήσης (κατανάλωση) έχει το ανανεωμένο Peugeot 2008.
 
Hyundai Kona 1,0T 120 PS 48V iMT
+Απόδοση κινητήρα, χώροι επιβατών-πρακτικότητα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, κιβώτιο iMT, στιβαρότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ.
-«Τσιμπημένη» κατανάλωση για 1.000άρη, σκληρά πλαστικά στο ταμπλό
 
Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
+Εμφάνιση μέσα-έξω, premium αίσθηση στην καμπίνα , ισορροπία μεταξύ οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, φρένα, 5 χρόνια εγγύηση
-Πλάτος πίσω καθίσματος, τιμόνι που «κόβει» τον πίνακα οργάνων για κάποια αναστήματα

Σελίδα 1Γαλλικό ή κορεατικό SUV; Ανανεωμένο Peugeot 2008 ή νέο Hyundai Kona;
Σελίδα 2Value for money: Πόσο κάνουν στην «βασική», τι εγγύηση έχουν και ποιος ο στάνταρ εξοπλισμός τους;
Σελίδα 3Κινητήρας: «Καίει» 1 λίτρο λιγότερο το Peugeot
Σελίδα 4Εσωτερικό - Χώροι: Ποιο έχει πιο ποιοτική καμπίνα και ποιο είναι περισσότερο ευρύχωρο;
Σελίδα 5Πώς είναι στο δρόμο & τελική «απόφαση» του AutoΤρίτη
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
SEAT TESTIMONIAL 1
test center